Gå til innhold

Også i disse kulekorttider da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..... julekortene strømmer på... og det er bilde av disse kjønne små på ethvert julekort...... mens jeg derimot sender julekort med bilde av katten på... eventuelt et med meg og samboer på.....Katten er jo nydelig den, men det er vel litt i overkant... eller..... jeg gjennomfører det iallefall!

Hadde vært noe å sendt bilde av en bebis.... må nok se langt frem til jeg kan gjøre det... og heller glede meg over disse skjønningene vi får bilde av!

Dessuten kommer TR en av de kommende dagene, og jeg vil ha sjokoladekake! Har drømt om sjokoladekake i hele natt! Og så har jeg ikke tid til å bake det engang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He - he... Mannen min og jeg har også sendt bilde av oss selv i år (for første gang). Babybildene begynner å bli en fjern drøm...

Skrevet

Vi mistet en liten en i 13. uke for under to uker siden. Nå strømmer babybildene inn og med dem kommer gratulasjonene med den lille. Hvorfor sprer ikke ryktene om at vi har mistet seg like raskt som ryktene om at jeg var gravid...

Neste år vil jeg enten ha babybilde på mine julekort eller ha stor mage når jeg skriver dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...