Gå til innhold

Hei Lenn:-)

Anbefalte innlegg

1) Hvordan går det med det - er du klar for jul? Jeg kjenner at jeg sliter med klumpen i halsen og tomheten om dagen, høytiden blir ikke den samme uten barn (eller spire i magen...)

2) Kom deg til Oslo på fredag! Tullemor, Brumm, meg + noen til skal møtes på Majorstua og lunsje i 11-tida. Ta et tidlig tog fra Lillehammer så rekker du det;-)

3) Spraystart i morgen, ikke sant? Ønsker deg massssssse lykke til og håper 2007 blir VÅRT år!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7509084-hei-lenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære snøfilla!!

1) Har vært litt stressa i det siste (hmmm..ikke bra jeg vet det..!!) så jeg har bare vært såvidt innom å kikka. Mye jeg skulle svart på, men jeg orker ikke, har vært så mye, juleforberedelser, vondt i skuldre og barnebursdag (det var jo gøy da!! Gutten vår er født 28.12- en fantastisk julegave altså :o))

Skjønner deg så godt at tomheten overmanner deg. Jeg vet at det er en annen tomhet for deg som ikke har barn fra før... Kan nesten ikke helt fatte hvordan det er... jeg klamrer meg iallefall til gutten min som er vår store solstråle!!

Hadde det bare vært noe jeg kunne gjort for deg snøfilla... Synes du virker så utrolig GOD, og jeg unner deg bare det beste!! :o)

Kjenner på tomhetsfølelsen selv, mye fordi jeg hadde 1. forsøk akkurat på samme tid for ett år siden. Testa negativt den 21.desember.... Hadde jeg visst for ett år siden at vi fremdeles ikke hadde lyktes ett år etter (og 5 forsøk), ja da hadde jeg nok mistet motet!!

Det er nesten godt at vi ikke vet hva vi har i vente......

Men jeg lider på dine (og mine) vegne. Ønsker virkelig at både du og jeg lykkes i det neste (fantastiske 2007) året!!!!!

2) Jeg skulle GJERNE (!!!!!!!!!!!!) vært med på fredag!! Og tuuusen takk for tilbudet!! Men vi reiser til Vestlandet på fredag....Drar herfra fredag morgen...Vi har fri begge to og skal dra med det samme vi våkner.....

Men jeg skal love dere at jeg skal være med over nyttår!! BASTA :o)

3) Jepp. Spraystart i morgen kl.08... Tok akkurat fram Synarela`en... Måtte bare sjekke hvordan det var dette her. Har jo hatt mange fryseforsøk, så det kan jeg "alt" om, men denne spray/ sprøyter-greia har jeg heldigvis mindre greie på! Så nå har jeg leste instruksene og jeg er klar!!

Dette BLIR vårt år!!! Alle mulighetene ligger klare og bare venter på at vi skal GRIPE DAGEN :o) Vi blir gravide, så det er bare å begynne å glede seg!!!!!!

Når skal du begynne igjen...? Blir det sånn at vi kan følges litt...? Jaja det skal jeg jo uansett da :o) Følge deg altså!! Side ved side mot blått kryss. Høres det bra ut!!!!!?????

Ønsker deg alt godt så lenge!!! Ta vare på deg selv.

Positive tanker fra meg!!!

Stoooooor klemmm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7509084-hei-lenn/#findComment-7510186
Del på andre sider

*Dytter* og ønsker deg samtidig en KJEMPEGOD jul, kose dere maaassse i romjulen og nyt et glass eller 5 med øl og vin :o)

Vet ikke om jeg blir her inne før i romjulen, da vi reiser på juleferie fredag morgen og kommer tilbake den 27.des.:o)

Ser fram til neste år, for som du vet : DET ER VÅRT ÅR!!!!!!!!!!! :o)

GOD JUL VENNEN :o)

Juleklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7509084-hei-lenn/#findComment-7522635
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

På jobb har det mildt sagt vært kaos før jul, men nå er elevene sendt hjem og lærerne har lunsjet, så nå senker vel freden seg etter hvert. Tror romjula blir koselig med noen vennemiddager, en tur på kino og litt trening, men julekvelden gruer jeg litt til... Syns det er tragisk å være 34 år og måtte hjem til min egen mor og far for å feire jul i steden for å ha mine egne barn å feire med. Og at mor stadig vekk behandler meg som en "unge" hjelper ikke akkurat det heller.

Synd du ikke kan komme i morgen, men vi er nok en gjeng som forsøker å møtes på nyåret også, så da blir det endelig treff på deg og:-) Jeg må handle de siste julegavene i morgen, men vet stort sett hva jeg skal ha så jeg tror det går greit.

GRATULERER som sprayer! Håper bivirkningene holder seg laaaaaangt unna og at kroppen responderer som den skal. Du kan jo unne deg et glass vin eller to i spray-perioden du også, ingen grunn til å leve som ei nonne riktig enda...

Ønsker deg en god og fredelig jul med familie, nære venner, god mat og fine opplevelser. Og håpet om en baby i 2007 kan ingen ta fra oss!

Mange store klemmer fra meg til deg Lenn *klem*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7509084-hei-lenn/#findComment-7529287
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...