Gå til innhold

Hjertebank og skyhøy puls på kjøpesentre/butikker...Flere?

Anbefalte innlegg

Herregud...jeg tåler visst ikke kjøpesentre lengre....får hjertebank og superrask puls hver BIDIGE gang jeg må innom en butikk....

Er 24+3. Særlig det å stå i kø (vente på å betale)! Kjennes ut som om hjertet er på tur ut av kroppen, jeg blir tungpust og føler meg skikkelig uggen...flere som har det sånn???

Fortsetter under...

akkuratt sånn har eg det og. helt forferdelig:( hvertfall nå i juletiden når det er stappfullt med folk uansett hvor man snur seg i en butikk.. så eg vet hvordan du har det.. eg blir ofte så uvel at eg føler meg kvalm og tenker bare på den letteste veien ut

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Har også hatt det sånn, vare så plaget at jeg gikk til legen, fikk beskjed om mine symptomer kunne ligne veldig på panikk-angst.

Hjertebank, tungpustet, kvalm, og jeg føler at jeg bare må komme meg vekk fortest mulig. Det er ikke farlig, det kan komme når det er store forandringere i kroppen (f.eks gravid). Dersom det ikke gir seg lønner det seg å ta en tur til legen, hjalp veldig for meg bare å få bekreftet at ingenting var galt...

• 4 uker senere...

Dette er nesten garantert panikkangst. Har det selv og det utviklet seg til å bli veldig hemmende til slutt; orket ikke sentre, butikker, køer, buss etc. Og så ble jeg skikkelig redd for å kaste opp hele tiden. Men nå går jeg til psykolog og alt går bedre. Min panikkangst ble utløst av ekstremt stress på jobb...

Oppsøk psykolog! Lykke til, og det er mer normalt enn det du tror!

Mange gode klemmer

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...