Gå til innhold

Hjertebank og skyhøy puls på kjøpesentre/butikker...Flere?

Anbefalte innlegg

Herregud...jeg tåler visst ikke kjøpesentre lengre....får hjertebank og superrask puls hver BIDIGE gang jeg må innom en butikk....

Er 24+3. Særlig det å stå i kø (vente på å betale)! Kjennes ut som om hjertet er på tur ut av kroppen, jeg blir tungpust og føler meg skikkelig uggen...flere som har det sånn???

Fortsetter under...

*VINKE* Jepp jepp...Jeg sto i kø i kø på hennes en gang skulle bare ha noe sminke , måtte bare legge fra meg varene oppå en stab med klær å løpe ut og inn på toalettet på en pub. Der sto jeg i ca.30 min. å bare lurte på om jeg turte å gå ut igjen. HUff synes det er helt grusomt jeg..

Får angst på tbanen, så jeg skynder meg av6 stopp for tidlig, noe som bare er helt teit - siden jeg da utsetter meg selv for å vente på ny tbane, å komme enda seinere hjem. Jeg er jo avhengig av å ta den fordømte banen liksom. Æsj..

• 2 uker senere...

Jeg har og hatt mye hjertebank, og høy puls, dette var skikkelig plagsomt, fordi det ble riktig vondt i brystet, skikkelig trykk. Jeg fikk noen tabletter som legen skreiv ut, de har hjulpet litt. Har ikke hjertebank så ofte lengre og pulsen har sunket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...