Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Herregud...jeg tåler visst ikke kjøpesentre lengre....får hjertebank og superrask puls hver BIDIGE gang jeg må innom en butikk.... Er 24+3. Særlig det å stå i kø (vente på å betale)! Kjennes ut som om hjertet er på tur ut av kroppen, jeg blir tungpust og føler meg skikkelig uggen...flere som har det sånn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har hatt hjertebank siden jeg ble gravid. Trodde det kom av østrogenet jeg har tatt, men det har ikke gitt seg for det om jeg har slutta. Legen sa at blodårene utvider seg når en er gravid så det kunne komme av det. Hvis det er bare ett engangstilfelle så tror jeg nok du kan slappe av. Er nok ikke unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Høres rett og slett ut som du er stresset, og rett og slett får angstanfall av stå i kø og gå i butikker. Dette er svært vanlig og kan ramme alle i perioder av livet. Når man først blir litt uvel blir man redd og føler seg rett og slett dårlig. Dette har sannsynligvis ingenting med fysisk med graviditeten din og gjøre. Jeg har selv en periode i livet slitt med angst i forbindelse med hjertesykdom. Symtomene dine høres veldig velkjente ut. Prøv og ikke stress deg opp, og hold deg unna de mest travle tidene i butikken. Kø kan jeg rett og slett bli så stresset av av og til at jeg får de samme symtomene som deg. Vi lever i tidsklemma, prøv og pust rolig og ta det med ro:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cath26 Skrevet 20. desember 2006 #4 Del Skrevet 20. desember 2006 kjære deg:) jeg opplevde dette i sommer selv, (jeg var ikke gravid på det tidspuktet) Jeg ble svimmel, tungpustet, hjertebank og hele sulamitten, på et kjøpesenter. Dette var rett og slett angst i mitt tilfelle, som utløstes da jeg var på dette senteret med masse folk, mas og stress. Jeg slet med dette en liten stund. Nå er jeg helt frisk igjen:) Tipper du kanskje er litt ekstra følsom for all mulig ytre påvirkning nå, og lettere kan bli litt stresset og uggen. Men tenk på at det absolutt ikke er farlig, bare pust dypt og prøv å slappe av når det kommer slike "anfall", så går det over av seg selv på kort tid! Lykke til videre i graviditeten:) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå