Alvilde<3 Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Da var det plutselig tirsdag igjen. Gikk faktisk relativt fort. Jeg var hos legen/gyn sist tirsdag. Begynte å blø når hun tok "klypen" inni meg. Fikk time på sykehuset noen timer senere. Da begynte jeg å blø igjen av samme årsak og hun så ikke noe tegn til hjerte, i tillegg var sekken litt liten til å være i uke 9.. Fikk nye time 1 uke etter, altså i dag. Da skulle jeg komme på fastende mage i tlfelle utskrapning.. Den uken har vært merkelig! Vi har forberedt oss veldig på at det kom til å gå galt. Hadde mye håp, men INGEN tro! Så jeg gjorde alt klart på jobben slik at det ble lettere for andre når jeg ble sykemeldt.. Men det ble en helt annerledes dag enn jeg hadde trodd : ) Sekken hadde vokst 6 mm. Og legen så hjerteslag, ikke tydelig, men hun SÅ det : ) Skal på ny kontroll om 2 uker for å se at det fortsatt vokser. Men legene (3stk) var veldig positive mens jeg lå der å gråt av glede. Det eneste er at den sekken bare var 2,6 mm og viss jeg er 10 uker på vei som jeg mener selv så skulle den vært 6,5...... Det er jo en grei forskjell kan man si. De snakket jo sist om at jeg kunne være kortere på vei enn jeg trodde. Er fortsatt litt nervøs, men også veldig lykkelig! Mine nærmeste kjente meg ikke igjen denne uken, men nå er smilet der igjen : ) Ville bare dele min erfaring med dere. Vet det er mange som er engstelige gor MA og SA. Iallefall når en opplever blødning og brun utflod.. Takk for god støtte og klem til alle : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pellemor Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Så godt å høre! Håper alt går bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanna:-D Skrevet 19. desember 2006 #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Så flott!!!! Når jeg var på ul sist gang var jeg 8uker på vei, etter mensen, å da var fosteret 2.6mm langt. Så vil nok tro at du kanskje er litt kortere på vei enn først antatt. Kan det være derfor de ikke så hjertet første gangen oxo kanskje....?? I allefall lykke til!!! BAre å krysse fingre og tær for at alt skal fortsette og gå i den positive retningen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilde<3 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, jeg er nok kortere på vei en antatt. Men det er da ikke det verste : ) Jeg har iallefall en levende spire inni meg : ) I svangerskapsboken sto det at fosteret nå skulle være 3,noe og at det var 2,9 i uke 9. Litt forskjell fra BIM sin mening det da? Er det fordi BIM regner full lengde, altså hvis du "strekker" ut fosteret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå