Gå til innhold

Hvor tidlig testet dere positivt???


Kanutte og prinsen

Anbefalte innlegg

Jeg håper jeg har en ørliten spire i magen nå, og lurer på hva som er det tidligste man i det hele tatt kan teste positivt? Har ikke ikm før nyttårsaften....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testet positivt 4 dager etter forventet mens, er nå 5 uker på vei, uvirkelig og utrolig! Kan jo teste positivt før det, og brukte opp en del tester tidligere i år på å test tidlig, men er man nyskjerrig så er man nyskjerrig. Følg magefølelsen og test når du føler for det. Håper det spirer...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg skulle ha hatt mens i går. og testet svakt positivt på torsdag med clear blue. den digitale slo ikke ut og ikke billige tester så jeg anbefaler den vanlige clear blue. da kan du teste ca torsdag neste uke. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere!

 

Er jo så nyskjerrig og spent at jeg blir FRYKTELIG utålmodig... :o)

Var dødlig skuffet sist pp, så prøver å innstille meg på at det ikke er noe. Har ikke ett bittelite symptom engang - men er vel alt for tidlig det da.... hadde massevis av symptomer sist pp (trodde jeg... hehe)

 

Gratulerer så masse til dere som faktisk hører til her - gleder meg til å joine dere, og håper det blir veldig snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla.. :) jeg testet egentlig positivt dagen etter ikm men set tok etpar sekunder før streken dukket opp og den var ganske svak selv om den var godt synlig.. nå etter UL mener legen at jeg er mye mindre på vei så da har jeg jo testet positivt ganske tidlig.. regnet at al kan ha vert rundt 10 dager etter el eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...