Gå til innhold

Banan- og fruktmos...mer gulp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har stor-gulpere...føler dere at baby gulper enda mer når de får banan eller fruktmos? Kanskje det er magen til mi lille som ikke tåler det, for jeg føler det meste av både melken og mosen kommer oppigjen de gangene hun får dette. Gulper mye til vanlig også, men ikke så mye som når hun har fått frukt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har refluks- får medisiner. Hun har vært en storgulper ut av dimensjoner, stakkar. Ikke merket mer gulp av fruktmos, nei, men det kan være som du selv sier at magen hans er litt følsom for det.

Skrevet

Hva slags medisiner får hun da? Og hvordan fant de ut at hun hadde reflux?

Skrevet

Gutten min har også reflux, og ofte kommer frukt opp igjen fordi det blir litt for syrlig, spesielt eple. Han er kjempeglad i det så her blander vi ut med litt grøt. Da går det bedre.

Skrevet

Hun har hele tiden gulpet dagen og naten lang. Før, under og etter måltid. Hadde flere episoder med pusteproblemer pga gulp som satt fast i halsen. En gang fikk hun ikke puste i det hele tatt, og pustet ikke normalt på 20 min. Har hatt mye vondt pga halsbrann. Var på syremåling (de målte syren i spiserøret med en sonde i 24 timer). Det viste seg at hun hadde 317 sure oppstøt i løpet av et døgn. Får Losec- syredempende medisin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...