mars-baby Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 For snart 2 uker var jeg innom legen for at han skulle ta et SF-mål av meg, syns jeg har blitt så stor så fort, var da i uke 26. Tenkte at dette er bare dumt, for en lege å ta mål kan by på bekymring, men siden jordmor er sykmeldt her så gjorde jeg det da.... Og riktignok fikk legen et mål som var mindre enn det jordmor hadde fått 2-3 uker tidlegere. Men likevel i rette sonen. Nå vil legen min at jeg skal komme på kontroll i romjulen og i tilfelle henvisest til nærmeste sykehus, og jeg irriterer meg for at dette er noe jeg kommer og gå å bekymre meg over hele julen. Noen som har opplevt det med SF-MÅL?
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 SF-mål blir stort sett ulikt for hver ny som måler... det er bare sånn det er det.. Det jeg har gjort er rett og slett å se på målingene legen utfører alene.. og jordmorens mål alene.. de hver for seg har en jevn kurve, mens om jeg ser de sammen etter når de ble gjort så er det en meget "hakkete" linje på skjema Forrige svangerskap hadde jeg 2 forskjellige jordmødre og de heller fikk ikke samme målene..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Trenger ikke være noe farlig det. I forrige sv.skap lå jeg langt over kurven hele veien, pga mye fostervann og stort barn. Synes ikke du skal bekymre deg for det, tror det er mye verre hvis kurven ikke vokser slik den skal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå