Gjest Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Gutten min har begynt å dra seg opp etter alt han kommer over. Drar seg opp sånn at han blir sittende på knæra, sitter sånn en stund, prøver å komme seg opp på beina, også faller han. Gråter, får trøst også vil han ned igjen. Finner noe annet å dra seg opp etter, faller, griner, trøster. Sånn går dagene her....hehe. Får så vondt av han, men kan jo ikke sitte å ta han i mot hele dagen heller. Må jo le litt av han. Krabber til han finner noe han kan dra seg opp etter, drar seg opp, gliser fra øre til øre. Så faller han, gråter. Får trøst og smiler igjen. Ned på gulvet og samme rituale.
krølle... Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Så søtt! Gleder meg til Håkon kan gjøre sånn. Foreløpig snur han seg fra rygg til mage, blir sliten av å ligge på magen... hyler til vi snur han tilbake, og så er det påan igjen...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Hehe- en aktiv kar du har også Jenta mi har ikke begynt å dra seg opp ennå, men hun er overalt! Kryper i rekordfart! Hihi- ¨måtte le av henne i går kveld da vi hadde lagt henne. Har alltid på babycallen, også var det så mye skraping osv i den! Da vi kom inn på soverommet lå hun opp ned i senga på magen og gnaflet på babycallen
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Gutten min på 8 1/2 mnd. er også slik for tiden. Han skal alltid dra ut skuffene på kjøkkenet, trykke på dvd spilleren, dra seg opp etter kasser. Han kommer seg over alt nå. Det er jo gøy det. Men nå må jeg begynne å tenke på sikerheten i huset. Vet ikke om jeg tør å ha juletre i år. Søt alder:)
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 ma- 79 fikk jenta si 25/4 : hehe.....synes jeg ser det. De er morsomme også da : ) Juletre dropper vi nok i år. Tar det til neste år i stedet. Ser for meg at det treet kommer til å gå i gulvet x-antall ganger + alle barnålene som kommer til å ligge strødd utover : )
Gjest_1001 Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Hei, når jeg var baby måtte jeg bruke en sånn polstret tøyhjelm, hehe. Tror de selger de ennå. Røde og blåe er de Jeg gikk når jeg var 10 mnd, og da har jo ikke babyer balansen helt inne så jeg falt en god del. Er glad for at jeg fikk bruke hjelm, hvem vet hvordan jeg ville endt opp om jeg ikke hadde hatt det :P:P hehehe, neida
Gjest_1001 Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 http://www.babykos.no/index.php?valg=gruppe&gruppe_nr=302 tihi, den nest siste tingen på denne siden er en slik hjelm hehe, ser rimelig åndsvak ut!!!
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 hehehe....nå fikk jeg latterkrampe. Synes jeg ser det, med hjelm på. Gutten min holder på å få tenner nå også så tunga henger stadig ute nå. Hadde vært tøft å plusse på det med en blå hjelm.....hihihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå