Gå til innhold

Snufs, bebisen har ikke lagt på seg i de siste ukene, blir kanskje satt igang på fredag...

Anbefalte innlegg

Var på ultralydkontroll i dag, bebisen har nå et vekstavvik på -25 - iforhold til for 2 uker siden da var det -12. Etter mine beregninger har han da ikke lagt på seg noe i denne perioden.

Blir så irritert på at de ikke satt igang i dag, de skulle vente til fredag og se hvordan det går med han da. Jeg blir litt provosert, skal bebisen sulte ihjel før de gjør noe????

Uansett, på fredag kommer jeg til å overdrive og si at de siste dagene har jeg omtrent ikke kjent liv i det hele tatt - da må de vel gjøre noe?

Fortsetter under...

Hva sa til om baby da? Bortsett fra at han ikke har lagt på seg? De må jo mene at han har det bra siden de ikke setter igang før evt. fredag????

Du må sikkert ta ny CTG undersøkelse til fredag, før de evt. setter deg igang......

Vet ikke. Men det går helt sikkert bra!!

Trøsteklem

Hei!

Ja skjønner jeg er heldig når jeg leser ditt innlegg! Har bare fått helt angst angående hele situasjonen..

Syns det er rart de skal vente helt til fredag med deg..Du kan ikke ringe i morgen tidlig eller noe da og si at du ikke har kjent liv på en god stund? Så får du jo komme opp igjen,og kanskje de lar seg overtales til at du blir satt i gang?

Lykke til i allefall:)

hei! :)

Jeg går selv med nyttårsbarn i magen og har fått beskjed om at lille jenta har et vekstavvik på -23-..

Må nå gå til kontroll to ganger i uken.

Til meg har de ikke sagt noe om å sette igang fødselen, lurer også på hvorfor siden den ikke legger på seg nok..?

Skal til ny kontroll på torsdag, har også lurt på om jeg skal overdrive litt ved å si at jeg har kjent lite liv..

I hvertffall ønsker jeg deg lykke til vidre, å håper alt går bra me deg å den lille du venter!! :)

Annonse

I dag har jeg tatt kontakt med legen, sitter og venter på at han skal ringe meg opp igjen. Det er ikke selve vekstavviket på -25 som jeg er mest bekymret for, men at han ikke har lagt på seg i løpet av 2 uker. Han har heller gått ned...

I går kveld fikk jeg migrene av å tenke på det, blir så stressa. Sambo måtte til slutt ringe legevakta og spørre om jeg kunne ta en migrenetabl. Nå sitter jeg her og kjenner etter om jeg kjenner liv, huff...

Når babyen ikke sparker venter en ikke! Ring nå! Drikk noe søtt og kaldt (med ekte sukker ikke søtniningsstoff) og legg deg på rygg. Kjenner du ikke noe så ring. Det at babyen ikke legger på seg kan være fordi morkaken din allerede fungerer dårlig og da bør terskelen for å ringe ved liten aktivitet være lav.

Ringer du 13.30 kommer du inn til sykehuset midt i vaktsskifte.

Jeg kjenner jo at han er der og beveger seg, men det er svake bevegelser. Skal gå ned og ta meg noe å spise og drikke nå, uansett så har jeg jo angst for at det er morkakefunksjonen som har stoppet opp. Det var det med 1.mann, kan ikke forstå at han skal være inne i magen lenger - det må jo være bedre for både han og meg om han kommer ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...