Gå til innhold

Uke 16, og føler meg bare FEIT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er definitivt ikke min lengre. Klarer ikke helt å bli vandt til den sånn uten videre, men noen sier at det går over når den bare blir litt større og rundere. Akkurat nå kjennes den ut som en en eneste kjempe-valk. Noen flere som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen din må jo nesten forandre seg. Du får godta det og håpe på at du føler det bedre når den er blitt større. Kanskje blir det bedre når du kjenner at det er liv i magen og du føler deg mer gravid. Og går ikke følelsen over, så har du 24 uker igjen å holde ut. Så får du den skjønne babyen i armene dine, og de ukene hvor du følte deg feit blir et svakt minne som blir ubetydelig sammenlignet med hva du får igjen :-)

Lykke til!

Skrevet

helt enig. dette er min tredje, men jeg blir ikke vant til overgangen.

Var på julebord forleden, og har aldri fått så mange 'merkelige' blikk. Ingen som tør å spørre om jeg er gravid, men alle ser jo at jeg er større. Kanskje for mye julemat...?)) festlig.

Drakk lettøl, og fikk stygge kommentarer fra de som visste at jeg var gravid. (trodde det var vanlige øl jeg hev nedpå). Drakk vann resten av kvelden jeg ;)

Skrevet

Er alkohol i lettøl også... Men det finnes noe som heter alkoholfritt, som er uten...

Skrevet

æ e i uke 25 å føle mæ FEIT!!!!!!lure på katti æ skal føle mæ gravi sånn at æ kan nyte magen....hm..

Skrevet

Ja Clausthaler og Munkholmer (sikkert også annet alkofritt øl) smaker like godt som vanlig øl. Men egentlig er cola eller vann enda bedre =0)

Skrevet

Jeg er i uke 17 og føler meg også feit. Synes magen har blitt litt større de siste par ukene, men det ser bare ut som flesk. Og det er vel mest sannsynlig det det er også, er vel for tidlig å begynne å få mage i uke 17 når man er 1.gangs... Måtte kjøpe meg nye bukser i går, har kun et par igjen som er behagelige. Men jeg kjøpte ikke mammabukser, for de så så utrolige svære ut. Gleder meg til folk kan se at jeg har gravidmage og ikke bare fleskemage!!

Skrevet

Nei, det er klart magen kan synes når du er i uke 17! Jeg er 15 + 0, har lagt på meg kun en kilo, men magen strutter noe ut. Ta en titt på www.min-mave.dk, se under gravide mager(venstre kolonne) - der vil dere finne mager som sikkert er mye større en deres. Jeg måtte nesten le litt for meg selv da jeg så de bildene - gikk først inn på 14 uker(som er 13 + ) (og det var feil for meg), men de damene hadde virkelig mager, ja he he he.

Skrevet

Jeg vet ikke om dette stemmer 100% men. Jeg tror mye av grunnen til at man blir litt "feit" i starten er at magemusklene åpner seg på en måte. Hvis du kjenner over navlen ett sted kjenner du at magemuskelene har "delt" seg. Dette vil ikke gå over før etter fødselen en gang. Så man skal ikke trene magemusklene før disse er på plass igjen. (= Håper jeg ikke driver med vranglære her nå da hmm.

Men jeg har kjente det selv, at magemusklene ikke henger sammen lenger. Det tok ikke lange tida etter at jeg hadde blitt gravid at magen ble helt slapp og oppblåst.

Først nå begynner jeg å se gravid ut, er 19+3 i dag. Magen er mye hardere nå. Men fortsatt syns jeg det er mye fett der (-; Jeg er andregangs, men blir heller ikke vant til denne magen, håper egentlig den drøyer så lenge som mulig for jeg ble så stor sist gang.

Skrevet

Er vel ikke akkurat noe du har noe med om det er en bitte liten prosent alkehol i lett øl, tror ikke det er så farlig. Hun fikk vel nok kommentarer på julebordet, om ikke du også skal komme med moralen din.

Skrevet

var nok clausthaler eg drakk du.. ikke at det var poenget med innlegget mitt her.

Skrevet

Feil svar til feil innlegg, sorry :-)

Skrevet

Godt å se at det er flere som meg. :) Dette er min første, er i slutten av uke 15. Jeg har egentlig alltid hatt en ganske smal mage, og nå er det bare en stor klumpete og ujevn valk, veldig uvant for meg. Gleder meg til den blir mer rund og lettkjennlig som gravid-mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...