Happy:-) Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Ble akkurat strippet av jordmor. Det var ikke akkurat godt kan man si, men hun klarte tøye tre cm sa hun. Så livmorhalsen er visst veldig moden. Noen med erfaring? Tok det lang tid til fødselen startet etter dere ble strippet?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 hmm kan desverre ikke hjelpe deg men lurte på om jeg kunne spørre om noe under samma tema...håper det går greit.. hvilken jormor utfører strippingen,hun faste man går til hver mnd eller hun man skal ha under fødsel på sykehuset?
Happy:-) Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 Det var min faste jordmor på helsestasjonen som utførte strippingen.
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 det var min faste jordmor som strippet meg. ble strippet en uke over termin.. var moden og hadde 2-3 cm åpning.. hun tøyet meg til 4 cm. fekk rier rett etterpå eg.... gutten vår ble fødd tidlig neste morning.
EnGave Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Hos meg startet det morgenen etter. Hadde da vært og tøyet livmorhalsen 2 cm. Slimproppen gikk og fødselen var i gang, 6 dager over tiden.
*Lucia* Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Ble strippet og er moden med åpning på torsdag. Slimpropp har også gått, men ingenting her enda.
Minesmå:)+en til! Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Jeg ble strippet tre ganger. Ved termin, en uke etter og halv annen uke etter terim. Ingenting hjalp. Gutten bestemte seg for å holde seg inni meg til siste slutt. Han kom ut samme dag som jeg egentlig skulle bli satt igang. Jeg var også moden da jeg ble strippet! Håper det funker for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå