Gå til innhold

Aiaiai! Kynnere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lurer jeg på om jeg skal begynne å bli litt bekymret her altså. Er gravid med nr 3, og hadde mye kynnere fra uke 20 med førstemann, bare kynnere på slutten med nr 2 men nå har jeg veldig kraftige, på grensen til smertefulle kynnere, og er i uke 21.Jeg går nesten i kne jeg når jeg får dem, og det er ikke rier. De kommer jeg til å kjenne igjen, uten tvil. Kom igjen, trøst meg og si at det kjennes mer pga at dette er svangerskap nr 3!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at man får kynnere tidligere jo flere graviditeter man går gjennom. Er nok mulig at man kjenner de tydligere også.

Dersom det er veldig ondt bør du nok ta det opp med legen din, kanskje bør du ta livet mer med ro fremmover.

Skrevet

Jah, au!

Har ikke så kraftige kynnere som du, men mange. Jordmor sendte en urinprøve til dyrkning for å sjekke at det ikke var en uvi. Jeg er bare 16+noe med nr 3. Hadde ikke noe særlig kynnere sist, i alle fall ikke så her tidlig!

Skrevet

Jeg er i mitt første svangerskap, men var veldig plaget med kynnere rundt uke 20 til 26! Utrooolig vondt.I uke 23 dro jeg hurtenpåspurten til legevakta. Var så vodt jeg bare lå å svette, gråt og hadde gåsehud over hele kroppen. Men da jeg kom til legen sa han at det bare var sterke kynnere og at jeg mått slappe av mer og ikke stresse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...