Gå til innhold

noen som veit????

♥kinemor19og lille oliver

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble oppringt av sykehuset istad, de ville ha meg på sjekk imorra:s

pga svangerskapskløe..

jeg har hørt at det kan vere farlig, men åssen farlig?

hva gjør at det kan vere farlig??

håper på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du..

jeg er ingen ekspert, men har ei venninne som fikk svangerskapskløe. Før brydde de seg ikke så mye om svangerskapskløe, men så viste det seg at det var flere dødfødsler ved svangerskapskløe, derfor passer de godt på deg nå, hvis du skulle ha det.

Det er levra som skiller ut et stoff tror jeg, som gjør at du klør på huden. Hvis du har svangerskapskløe kan det være du blir satt i gang litt før tiden, så de er helt sikre på at alt skal gå bra.

Tror ikke svangerskapskløe skal være noe du trenger å bekymre deg for i dag altså!!

Skrevet

Hei. Jeg måtte til sykehuset forrige tirsdag pga. det samme. Les på en link lenger ned. Forhøyede leververdier og svangerskapskløe. Der er det skrevet masse. Jeg skal til kontroll i morgen, og få vite i hvor alvorlig grad jeg er rammet. Venter på svar på gallesyreprøve. Må muligens settes igang i uke 37 fordi det er fare for dødfødsel etter uke 37 når man har dette her. Vet ikke hva som skjer hvis gallesyreverdiene er greie, for har jo uansett 15 ganger for høye leververdier. har du tatt blodprøver pga.svangerskapskløen?

Skrevet

Hentet fram linken til deg!:) Jeg som startet den. Bare å spørre om du lurer på noe. Vet ikke alt jeg heller da, håper jeg får litt avklaring i morgen. Jeg holder på å klø meg i hjel, det er det eneste jeg vet helt sikkert.

Skrevet

tusen takk for svar..

jeg er ikke så plaga av kløen, men sykehuset ville ha meg på sjekk for det..

håper alt går bra for deg med fødsel og den lille..

Skrevet

Takk for det! Skal gi en tilbakemelding etter å ha vært på sykehuset i morgen. Hvor langt er du på vei? Har du tatt blodprøver?

Skrevet

jeg er 34+4..

har ikke tatt noen prøver ennå..det jeg skal imorra..

Skrevet

Ok, du får ha lykke til da, og fortelle hvordan det går!:)

Skrevet

takk..skal det.

du må fortelle åssen det går imorra da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...