Gå til innhold

Hva er forskjellen på stripping og når de sjekker modning?

Anbefalte innlegg

Jm sjekket meg for modning i dag, ble sjekket i forje uke oxo, men da var det ingen tein til modning og hode satt høyt og hadde ikke festet seg. I dag var det vist modent, mykt og ho fikk en finger opp i åpningen, tror ho sa det var 1 cm åpning, men hodet har ennå ikke festet seg, men tror dt har kommet lenger ned.

Etter denne modningsundersøkelsen har jeg hatt rød/brun utflod, kom til å tenke på denne strippingen og lurer på hva er forskjellen??

Fortsetter under...

Rørte hun rundt oppi der og prøvde å få åpningen større?? Dro litt og sånn? (litt av en forklaring) eller bare kjente hun etter???

Stripping så rører de og drar og det kan være rimelig ubehagelig... Men det er det vel uansett oppi der nå! :-)

Tro meg - sjekking av modning kan være like ubehagelig!! Hun prøvde hardt å stikke en finger inn hos meg, men det gikk ikke...blør faktisk fortsatt og har vondt for å gå (dette var i går kl12...)

Stripping er som Lucia sa - først når det er åpning og hun kan prøve å tøye og gjøre den større..mer detaljert enn det vet jeg ikke..

Da de skulle skjekke modning på meg (de hadde gitt meg modningstabletter) var det skikkelig vondt. Da går de bare opp med fingrene, ganske langt inn, for å skjekke.

Stripping er visst når de "tøyer og bøyer og strekker" på det som er inni der. Det kan de ikke gjøre uten først å spørre deg. jeg takket nei. Har nemlig hørt at det er gysla vondt...

ok, da sjekket hun nok bare modning.

Synes ikke det var spesielt vondt, men ubehagelig var det da ho tok fingeren inn i åpningen, ho kjente litt rundt oppi der og jeg har hatt rødlig utflod siden.

Da de sjekket meg sist uke var det ikke modent og da var det ikke noe mer ubehagelig enn en vanelig gu og jeg har ikke blødde ikke.

Tror modnings akupungturen hjalp :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...