Allean, Fia og lillebror Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Hei. Vet at det er 6 ukers kontroll og 3 mnd kontroll. Men hvordan blir de neste kontrollene fremover?
Lenemamma`n Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Jeg var på 6 ukers kontroll,så 3 mnd(Vaksine),så hver mnd... Vaksine igjen ved 5 mnd... Var netopp på 8 mnd kontroll,og nå skal vi ikke tilbake før i februar... da er det visst vaksine igjen tror jeg...
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 4 mnd 5 mnd - vaksine 6 mnd - lege 7 mnd Så vet jeg ikke helt, vet det er vaksine ved 1 år
Tiddelidu Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Hjemmebesøk: ca 2 uker etter fødsel. 6 ukers kontroll: Individuell time med legekontroll og helsesøster. Barselgruppe ca 4-8 uker: Oppstart og introduksjon, fødsel, søvn, informasjon om vaksiner. Barselgruppe ca 3 mnd: Vaksinasjon og kosthold. Barselgruppe ca 4 mnd: Motorisk utvikling med besøk av fysioterapeut. Barselgruppe 5 mnd: Barneulykker, vaksinasjon, kosthold, sosial/motorisk utvikling og tannhelse. 6 mnd kontroll: Individuell time med legekontroll og helsesøster. Barselgruppe 8 mnd: Barneulykker og utvikling mot 1 års alder. Barselgruppe 10 mnd: Samspill og utvikling. 1 års kontroll: Individuell time med legekontroll og helsesøster. Vaksinasjon. 15 mnd kontroll: Individuell time hos helsesøster. MMR vaksine, personlighetsutvikling. 18 mnd kontroll: individuell time hos helsesøster. Barneoppdragelse og barns selvoppfatning, rusmidler. 2 års kontroll: Individuell time med legekontroll og helsesøster. 4 års kontroll: Individuell time med helsesøster. Sånn er det i allefall der jeg går.
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Og så er det en skolestartundersøkelse her. Jenta mi var nettopp på det. Hun skal begynne på skolen neste høst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå