Gå til innhold

Mye liv i magen om dagen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjenner også mye liv. 5 uker igjen, vet ikke om hodet har festet seg, var ikke det ved forrige kontroll, men han hikker, snur seg, sparker og slår...hehe. Det er som du sier veldig gøy å se på magen. Jeg legger meg av og til helt inntil magen til mannen min, da kan han også kjenne sparkene på en annen måte.

Jeg kjenner ikke så mye liv, mer for en uke siden. Har vært å sjekket, og alt er bra med den lille. De mener at hun har fått mindre plass, og bevger seg på en annen måte enn før... Hun tar spenntak og presser rompa ut, det vises godt og ser helt merkelig ut:-) Jeg har morkaken foran, altså mellom meg og babyen og det er nok det som gjør at jeg ikke kjenner bevegelsene så godt heller. Har 5 uker igjen!

Har også ganske mye liv. Bevegelsene bølger liksom. Kan se det godt utenpå. Morer meg like mye hver gang. Og innimellom kommer noen raske harde spark/slag. Gjør ikke vondt heldigvis, men jeg skvetter like mye hver gang. Har 4 uker igjen nå. Kjennes ikke som hodet har festet seg ennå, men det er vel ennå "god" tid..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...