Gå til innhold

Bare en liten oppdatering...

miren med spiren og lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev på fredag om den svakesvake gravitesten min og spørsmålet om 30 årsdagen og drikking... Vel, klarte ikke å holde meg i helga, og testet flere ganger og streken ble bare sterkere og sterkere... så jeg er vist gravid! Ikke helt lett å tro det! Kjenner ut som TR skal komme når som helst, men det skal vist være vanlig det... får krysse fingre for at dette går bra!

30årsdagen gikk greit, fortalte 30-åringen og mannen at jeg mistenkte at jeg var gravid så de hjalp meg med alkoholfrie drinker og øl hele kvelden... hadde ikke tenkt å fortelle det til noen, men tror det hadde vært slitsomt å skulle skjule at jeg ikke drakk sammen med en stor vennegjeng alene!

Nå lurer jeg bare på hvordan jeg skal komme meg unna i jula, da blir det alltid servert alkohol til middag hjemme, og når gjengen møtes er det alltid litt vin osv... phu... ikke lett det der...

Uansett, sender masse babystøv til alle dere andre her: ønsker dere masse lykke til!! *******************************************************************************************************************************************************************************************...

Og som en kommentar til symptomer så har jeg ikke kjent noe uvanlig, bortsett fra at TR ikke har kommet!! så ikke fortvil om ikke puppene er ømme, og kvalmen er der med en gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre!!!=)

Skrevet

Gratulerer så mye

Lykke til videre=o)

klem

Skrevet

Gratulerer så masse =)

Grabber til meg babystøv i håp om at jeg følger med deg inn i 1 tri i mårra.

Skrevet

gratulerer kjempe masse... jeg tar litt støv jeg... trenger det for testen i mårra :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...