Dolly Duck Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Skulle inn til utskraping i dag. MEN embryoet (eller hva det kan kalles...) hadde utviklet seg bittelitt siden torsdag da vi var hos gyn, så de ville ikke fjerne det! Kanskje er det liv laga likevel.... Helt vilt, vi forstår ingenting. De fant ikke hjertet, men mente det ikke betyr noe, for det trenger ikke være mer enn 5 uker gammelt (jeg er egentlig nøyaktig 8 uker i dag). Siden det tydelig hadde vokst siden torsdag var det ikke snakk om å fjerne det iallefall... Ja, ja, det er von i hengjane snøre, heter det jo.... Så vi får krysse fingrene til 3. juledag, da skal vi inn på sykehuset og sjekke på ny. =)
martine68 Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Tenker det var en gledelig nyhet. Håper inderlig at spiren fortsetter å vokse og utvikle seg. Du må nok ligge unna juleakevitten i år alikevell :-) Det er godt du får god oppfølging av sykehuset. Lykke til. klem fra
~Vimsemor~ Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Det var jo utrolige positive nyheter! Krysser alt jeg har for deg og spiren; håper dette går bra. Varme hilsner fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Dette var supert ! Nå ble jeg glad ! Håper det beste for deg Dolly,og krysser fingrene ! Klem
Beth Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Så bra! Sist eg var inne skulle eg til å seia at du ikkje måtte skrape før du visste heilt sikkert, men så lot eg det vera. Eg tenkte det var tungt nok likevel. Fint å sjå at det kanskje er ein sjanse likevel. Masse lykke til - håper det går bra! Det ER håp til det motsette er bevist, veit du! Juleklem frå
nungo Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Du og du, det er litt av en berg og dal bane dere sitter i nå! Men det var utrolig koselig å høre - tenk å få en ny sjanse. Det var jammen godt du ventet litt med utskraping og at du fikk ny UL. Håper det allerbeste for deg og krysser alt jeg kan for at dette går bra. Blør du nå? Det er jo godt mulig du ikke er så langt som du trodde.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 I all verden, dette var gode nyheter det, dette er nesten for spennende det Dolly. Jeg håper inderlig for deg at dette går veien. Det må være en utrolig følelsesmessig berg og dalbane for deg dette. Ta godt vare på deg selv nå da og kos deg frem til 3.dag. Jeg krysser fingrene for at det blir en gledens dag.
Dolly Duck Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2006 Hei alle sammen! Berg-ogdalbane er det ja! Det er sikkert. Nesten som jeg føler denne kun sitter inne til rett over jul for at jeg skal få slippe utskrapingen FØR jul, men at jeg må ta den etter jul.... Bare tulletanker selvsagt, men det er ikke lett å være hverken positiv eller negativ... Jeg blør ikke, nei. Har ikke blødd noe, har ikke engang hatt festeblødning denne gangen. (men første gang jeg mistet var fosteret/embryoet dødt et par uker uten blødning før ul i uke 10 når det ble oppdaget, så det trenger ikke bety noe om jeg blør eller ei...) Det er veldig rart. jeg har like mye mensmurringer (ofte om ettermiddagene), som jeg har den stramme "strekk"-følelsen i livmoren. Puppene er litt ømme, men jeg tar jo progesteron, så jeg regner med det er grunnen til ømheten der... Ellers merker jeg fint lite og ingenting til hele graviditeten. Det er nok og grunnen til at jeg er engstelig, før har jeg hatt så mange symptomer.... Jeg prøver å glede meg, og ser jo at vi på sett og vis har fått en "second chanse", og det er jo superpositivt!! Men lett er det ikke! Jeg er glad jeg har dere!! Nekter å flytte ut herfra ennå!! =)
Dolly Duck Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2006 gyn mente og at grunnen kan være at jeg ikke er så langt som jeg trodde. Vi hadde sex på el-dagen og dagen etter, og så gikk det mange uker til neste gang (3-4 tror jeg), så embryoet kan strengt tatt være 5 uker gammelt (mente gyn. Da tenkte hun sex for seks uker siden, sæden kan leve opptil en uke, dermed fem uker siden befruktning...) Merkelige greier uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå