Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Legger den ut her og jeg...Det er så lite aktivitet på den andre siden. Håper noen kan svare.... Hei dere...Nå er jeg litt fortvilet her... Jeg hadde en SA for 2 uker og en dag siden. Jeg var da nesten i uke 9, og hadde fryktelige magesmerter og blødde masse i to dager. Så begynte blødningen å avta til brunlig/rosa utfod de kommende dagene. Men så - i går kveld begynte jeg plutselig å blø igjen - masse friskt blod med store klumper! Det rant rett og slett, og jeg var nødt til å sitte på toalettet mens det foregikk. Jeg hadde ikke vondt og hadde ikke feber, men ble dritredd, så ringte sykehuset. Der snakket jeg med en utenladsk lege som snakket dårlig norsk, så jeg er redd hun ikke skjønte hvor mye jeg faktisk blødde. Hun sa at de ikke var unormalt, og at det kunne skje helt frem til fire uker etter sa. Så lenge det ikke gjorde vondt var det ikke noe farlig. Så la hun nesten på røret, uten at jeg fikk sppurt ferdig egentlig...Hvorfor begynte jeg å blø, og hvor kommer alt det blodet fra? Hvor mye kan man egentlig blø før det begynner å bli farlig??? Jeg var ordntlig redd og satt og skalv... Men så, sent i gåt kveld, stoppet blødningen og jeg var superletta. Helt til i dag formiddag. Nå er det på'n igjen...ikke like kraftig som i går, men må stadig på toalettet å "tømme" meg når jeg kjenner det kommer. Er det noen som har opplevd noe liknende, og vet hva det kommer av? Hva gjorde dere? Legen i går sa at jeg ikke trengte å ringe i dag om jeg fortsatt blødde - spurte nemlig hva jeg skulle gjøre om det ikke stanset... Så nå sitter jeg her og er redd igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zzzzz-frøken Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Huff og huff, stakkars deg! Skjønner godt at du er redd. Mest sannsynlig er det du nå opplever bare forferdelig ekkelt og skremmende, men ikke farlig. Jeg ville likevel kontaktet sykehuset/legevakten igjen, evt. din egen lege men det er vel for sent på dagen. Jeg vet ikke hvor mye du har blødd, husk at man kan blø en del før det begynner å bli farlig (jamfør når man gir blod). Hvis du ikke føler deg veldig svimmel, er veldig blek, har svak puls kan det godt være at du kan vente til i morgen for så å insistere på å komme til legen din. Det er i hvertfall et veldig godt tegn at du ikke har smerter. Lykke til - selv om det er veldig skummelt og ekkelt nå kommer dette helt sikkert til å ordne seg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei og takk for svar. La ut innlegget på skravle også, hvor en snill lege svarte. hun sa også at det var naturlig - så satser på det. Er utrolig ekkelt det her, men veldig greit å ikke være så redd i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leam77 Skrevet 19. desember 2006 #4 Del Skrevet 19. desember 2006 heisann! mista selv i sept i år og opplevdte d samme som deg så eg tror nok at d er ganske normalt!! håper at snart er med godt mot igjen og like heldig som meg, er gravid igjen med termin 19august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå