Gå til innhold

Sniker meg inn her jeg... lurer litt på fortelle familie, jul og alkohol....


miren med spiren og lillegutt

Anbefalte innlegg

Etter en svaksvak strek på fredag, og en "gravid" på CB digital tirsdag morgen begynner jeg å tro på at jeg er gravid... Hadde IKM på lørdag.

 

Trodde virkelig ikke jeg var gravid, men fordi jeg skulle i en 30 årsdag på lørdag testet jeg for sikkerhets skyld... og der var det en utrolig svak strek. Mannen min, som ikke er helt oppdatert på hormoner og graviditet trodde ikke på det, men jeg har aldri fått antydning til strek før. Så jeg gjorde det som føltes rett, fortalte 30-åringen at jeg mistenkte at jeg var gravid, og hun og mannen hennes hjalp meg med alkoholfrie drinker og øl hele lørdagskvelden.

 

Har egentlig ikke lyst å fortelle det til noen så tidlig som dette, er jo bare 5+5 når jeg treffer familien og vennene mine, men de kommer jo til å lukte lunta med en gang når jeg ikke drikker alkohol!

Dere andre som er nygravide, hva gjør dere??

Jeg har litt lyst å fortelle det til familien min, men mannen min har litt lyst til at det skal være vår lille hemmelighet en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei miren med spiren, først og fremst grattis!!!!

 

Ikke lett dette her med alkohol gitt. Ikke noe stort problem for meg siden jeg fortalte det til familien, venninnene og de to nærmeste kollegaene med en gang.

 

Droppa julebordet i år, det er det eneste "offeret" mitt :)

 

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+1 her. Vi kommer til å fortelle det:) Men bare til familie og noen venner.

 

Jeg har ikke vært til noen kontroll ennå og burde vel kanskje vente. Men skjer det noe galt, så skjer det tenker jeg. Og da ville vi sannsynligvis fortalt familien det uansett.

 

Må huske at det går bra med de aller alle fleste. Her inne på forumet er mange på grensa til hysteriske og det er ikke bra for oss gravide. Det er klart vi må vite i bakhodet at det kan gå galt i første trimester, men sannsynligheten er faktisk ganske liten for at det skjer.

 

Kos deg og fortell det til deres nærmeste hvis dere har lyst:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...