Gå til innhold

Noe tredje gangs her...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette e mitt 3. svangerskap.. Og har det egentlig topp, litt hormoner opp og ned...

Dette blir gubben sin 4.

Æ har en på strax 11 år, så har vi en på 3 år sammen, og to stesønner på 9 og 11 år..

Glede mæ sånn te å få samla hele gjengen nå te jul... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha nummer tre også

Skrevet

Blir min 3 og :) Har en jente på 7 og en gutt på 5 fra ett tidligere forhold. Dette blir samboers første :)

Skrevet

3:gangs jeg også. Har ei på 2 og et halvt og ei på 1 og et halvt fra før..

Skrevet

3 gangs her også. har fra før to jenter på 12 og 7 år.

Gjest julimamma
Skrevet

Heihei! Jeg venter også nr. 3:) Har to gutter på 2 og 7 fra før! Er nå i uke 13, termin 28.juni:)

Skrevet

Hei :o)

Dette er også vår tredje!! Termin 4. juni. Har to jenter fra før, ei på 6 år og ei på 13 mndr. Vi gleder oss veldig!!

Skrevet

Min tredje er på vei. Har to jenter på 14 og 18 år fra før.

Dette blir min samboers første.

Skrevet

Godt å se at vi er mange som har erfaring fra tidligere svangerskap:) er kanskje litt vel rolig denne gangen, med ei jente på 9 og en plugg på 2 fra før. Tar ikke ting så høytidelig denne gangen, kjenner igjen tegnene og bare koser meg med at kvalmen er over:) ha ei flott høytid aille!

Skrevet

Nr 3 på vei her også :)

Har en på 4 og en på 8 fra før.

Nyter graviditeten i fulle drag, selv om jeg har vært dårlig i over tre mnd.

Bedre form nå, og gleder meg til resten, erfaringen tilsier at jeg blir i toppform fremover :)

Skrevet

Nr 3 her og'. Har en gutt på 8 og ei jente på snart 4 fra før. Blir spennende dette.

Skrevet

Vi er også tredjegangs! Har to jenter fra før, ei på 14 og ei på 10. Gjett om de gleder seg:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Etter å ha fundert lenge bestemte vi oss for å få et barn til. Vi venter nr 3 13. juni og har to gutter på 8 og 5 år fra før. De gleder seg veldig. Minstemann begynner på skolen til høsten og da passer det jo veldig bra at jeg er hjemme med baby det året.

Skrevet

Hei! Jeg venter mitt tredje barn. Tenk å være så heldig! Har en gutt på 20 år og ei jente på 1og ett halvt fra før. Barn nr 3 og jente nr 2 ventes 4 juni:-)

Skrevet

Jepp nr 3 her også:) Var egentli ferdi, men vi fikk so lyst på en til:)

Jente fødd -97 og gutt fødd-00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...