Gå til innhold

Ang piercing i underlivet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..jeg lurer på en ting..har percing der nede og jeg får den ikke ut,har prøvd alt...noen som vet om man kan føde med den??eller må den ut før fødsel..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs nok litt hvor den sitter, men du burde nok høre med en gynokolog. For om den må ut, og du trenger hjelp til det, er det bedre å få den fjernet på fohånd i ro og mak, enn at det bli gjort i farten med en eller annen nødløsning.

Skrevet

Ja det er det jeg tenker oxo...den sitter litt over klitoris,uff jeg får ringe legen imorgen og høre..men takk for svar..og God Jul...;)

Skrevet

Lykke til da! Det er vel ikke meningen at den skal sitte bomfast heller? Så den bør vel i grunnen fjernes uansett.

Skrevet

piercing rett over klitoris...........

Herreminnhatt, unnskyld at jeg spør men hvorfor har du det?

Skrevet

Takk...;) Jeg har hatt den der i 8 år uten og ta den ut..er nok derfor den er litt vrien og få ut nå..hehe..;)

Skrevet

Ikke rett over men i forhuden på klitoris som det heter..ikke gjennom klitoris...

Skrevet

Jeg tok den fordi jeg syntes det var fint....;)

Det pynter opp litt.hehe

Skrevet

Er nok best å få den fjernet ja. Bra du kontakter lege i morgen. Om du skal ta mandlene så vet jeg de fjerner tungepiercing. Så du må nok fjerne din piercing ja. Er jo pga. infeksjonsfare også...

Skrevet

Takk for svar..;)

Skrevet

bare lurer..gjør det veldig vondt og ta det? vet det er lenge sia du tok det..menneh husker du? syntes det er fint jeg også med en liten pyntesak der men syntes det se sååå grusomt vondt ut...har allerede piercing og tunga,nesa,2 i navlen,og i øretappen..så har vært igjennom det før..men lurte litt på det der...nedentil.. har hatt hull i leppa 4 ganger men har tatt dem ut for leeenge sia..(det gjorde så vondt..)

Skrevet

Hei..det var litt vondt og ta den ja..men bare akkurat i det de stakk,hadde ikke noe vondt etterpå i det hele tatt..jeg er veldig pysete når det kommer til smerte men hadde lett gjort det igjen.;)

Skrevet

du må nok fjerne den ja.. men får sette den på plass rett etter fødsel! har selv og måtte det ja. veldig vanskelig å få den ut me stooor mage, be mannen om hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...