Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Er det flere her som har humør svigninger? Det er som en berg og dal bane... Det er ikke langt fra latter til gråt til irritasjon. Noen som kjenner seg igjen? Det er vel bare et tegn på at spiren vokser og har det riktig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
persilla med en prins Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Den kan jeg skrive under på!!!! er ikke langt fra latter til gråt til irritasjons, usj kjenner meg ikke selv igjen.Vi er noen hormon offer heee. Les denne og kos dere jenter..... http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320536 klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lite jentenurk Skrevet 19. desember 2006 #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Kjenner meg veldig godt igjen. Føler meg nesten litt scizofren noen ganger.....ha ha det som var morsomt i går er ikke nødvendigvis morsomt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calla*høygravid:) Skrevet 19. desember 2006 #4 Del Skrevet 19. desember 2006 Persilla! Det var som å lese om seg selv dette.... Det blir nok bedre etter jul! ( håpe håpe) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaur *har født!* Skrevet 19. desember 2006 #5 Del Skrevet 19. desember 2006 Det kan du skrive under på. På jobben går jeg under tilnavnet hissigproppen om dagen. Er som regel tålmodig som dagen er lang. Nå er jeg rett og slett bisk. De andre tror jeg sliter med PMS - har ikke sag at jeg er gravid ennå. Mannen min merker også til humørsvingningene. Sitter med tårer i øynene mens jeg ser på barne-TV mens jeg tenker at det er ikke muuuulig at jeg holder på å grine nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 19. desember 2006 #6 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg så en episode av beverly hills (en gammel episode) og begynte og strigråte. Cola jule reklamen får jeg tårer i øynene av hver gang jeg ser den.....eksploderer omtrent for ingenting og gråter for ingenting og.....blir snart småsprø...... Om ikke jeg så i allefall sambo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå