Gå til innhold

LilleLupp,Chanzei,LaPez&Lucy :)

Teri & lille krabbe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei tupper:)

I dag har jeg vært med mamman min og delt ut og mottat julegaver til slekt og venner. Har gangen full av bæreposer med gaver kun til meg og raymond... Det kløøøør i fingrene!!! ;) men er jo bare 5 dager igjen nå da!!! :) Vasr kosleig på treff! Alltid kos det! :) Må ta et nytt over jul, håper bare jentene deres holder seg inni der til rundt termintiden:) Mer kaffetrips da:D

Lucy: Kjempefine bilder!!! :)))

Takk takk :D

LL: Så utrolig digg å bli ferdig i morgen da!!! :) Skal vi feire med en kafètur? :D Hihihi... Har så utrolig fri nå, vet ikke hva jeg skal gjøre med tiden. Drar jo ikke før om fire dager :P Gjorde unna juleshoppingen i dag, så nå blir jeg å kjede meg grovt. M.a.o jenter, bare å si ifra hvis det skjer noe...

Annonse

ahh, biiiim:) har vært så travelt de siste dagene! juleshopping, vask, pynting, slekt på besøk osv.. i dag har jeg og kalle sittet i sofan med dyna og sett tegnefilm:) spist marsipan og julebrus,hihi. og en good julelunch! så nå er det en liten pause på bim, før vi skal til pappa.

fikk forresten "Foreldre for første gang"-bok av kalle som "liten" julegave,hihi, han er så søt:)

barnerommet begynner å bli ferdig nå! alt er malt, gardiner hengt opp og stellebord satt opp:)))

nei dere får ha en GOD JUL da jenter!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...