Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel for så vidt feil forum å spør i, men er det noen som vet om dette i Arendal? Hvor holder de til i tilfelle? Er ikke aktuelt å begynne med en gang, men greit å vite om det finnes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :-)

Vi bader hver uke på Bjorbekktunet :-) Deilig og varmt basseng og babyene elsker det!

Skrevet

Så bra! Er det for pappaene også? Høres deilig ut!

Skrevet

Ja, de holder til på Bjorbekktunet, i Grimstad og i Kr. Sand. Så kommer an på hvor d er plass når du ringer. Jeg prøvde å melde meg på allerede, men d kunne jeg ikke før ungen var ute... hehe, litt ivrig ja :o)

I Kr. Sand kan begge foreldrene samtidig uansett, men i Grimstad og på Bjorbekk kan bare en av dem. Er jo uansett lov at pappa'n er med på land f.eks, og tar bilder! Og da bør han huske shorts - for hvis noen ikke dukker opp, kan han oxo bli med :o)

De sier at bebisen må veie 6 kg først. Kanskje vi sees :o)

Skrevet

Hæ? Må de veie 6 kg? Trodde man kunne begynne med en gang, men at de ikke hadde noen særlig glede av det før etter fylte 3 mnd...

Lurer på om jeg vet hvem du er... Så et bilde tidligere, men du har tatt det vekk. Var du hos jm tirs. 12.30? I tilfelle så var jeg der før deg... Jeg er hun "TNS-dama" fra sv.kurset...

Skrevet

Har skrevet feil!! H*n må være 6 uker!! :o) Sorry, gikk litt fort, hehe.

Ja, jeg var der da! Tror jeg vet hvem du er da ja :o) Spl.student, eller så hadde du vært det?

Skrevet

Ja, sykepleier. Ferdig for 1,5 år siden. Hva driver du med?

Skrevet

Slutta sykepleien da jeg fant ut det ikke var noe for meg. Vet ikke hva jeg vil helt enda, men nå har jeg jo litt tid å tenke på.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har du født enda? Tror vi har ganske lik termin. Jeg har 25, og begynner å bli ekstremt fødeklar! Men merker ingenting på kroppen som tilsier at noe skal skje med det første.

• 1 år senere...
Skrevet

hvir mye koster babysvømminga???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...