ME :) Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Er vel for så vidt feil forum å spør i, men er det noen som vet om dette i Arendal? Hvor holder de til i tilfelle? Er ikke aktuelt å begynne med en gang, men greit å vite om det finnes.
Sjalabais Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Ja :-) Vi bader hver uke på Bjorbekktunet :-) Deilig og varmt basseng og babyene elsker det!
ME :) Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 Så bra! Er det for pappaene også? Høres deilig ut!
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Ja, de holder til på Bjorbekktunet, i Grimstad og i Kr. Sand. Så kommer an på hvor d er plass når du ringer. Jeg prøvde å melde meg på allerede, men d kunne jeg ikke før ungen var ute... hehe, litt ivrig ja ) I Kr. Sand kan begge foreldrene samtidig uansett, men i Grimstad og på Bjorbekk kan bare en av dem. Er jo uansett lov at pappa'n er med på land f.eks, og tar bilder! Og da bør han huske shorts - for hvis noen ikke dukker opp, kan han oxo bli med ) De sier at bebisen må veie 6 kg først. Kanskje vi sees )
ME :) Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 Hæ? Må de veie 6 kg? Trodde man kunne begynne med en gang, men at de ikke hadde noen særlig glede av det før etter fylte 3 mnd... Lurer på om jeg vet hvem du er... Så et bilde tidligere, men du har tatt det vekk. Var du hos jm tirs. 12.30? I tilfelle så var jeg der før deg... Jeg er hun "TNS-dama" fra sv.kurset...
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Har skrevet feil!! H*n må være 6 uker!! ) Sorry, gikk litt fort, hehe. Ja, jeg var der da! Tror jeg vet hvem du er da ja ) Spl.student, eller så hadde du vært det?
ME :) Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2007 Ja, sykepleier. Ferdig for 1,5 år siden. Hva driver du med?
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Slutta sykepleien da jeg fant ut det ikke var noe for meg. Vet ikke hva jeg vil helt enda, men nå har jeg jo litt tid å tenke på.
ME :) Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2007 Har du født enda? Tror vi har ganske lik termin. Jeg har 25, og begynner å bli ekstremt fødeklar! Men merker ingenting på kroppen som tilsier at noe skal skje med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå