Sophie juli 2005 Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Ja, i tillegg til Foreldre&Barn magasinet da :-) Har en kollega som spør. Jeg liker F&B, men hvis noen andre har andre blader å anbefale hadde det vært topp. For småbarnsforeldre med barn i alder 2-3 og oppover Bladet kan gjerne være på engelsk, men norske tips mottas også med takk.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Jeg koser meg også med mamma - selv om det er litt mer ukeblad - aktig
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Det lurer jeg også på. Abonnerte på Foreldre&barn, men ærlig talt, det er jo et møkkablad! Testene deres er bare merkelige, reportasjene er av typen "se så rare de er som ikke ammer,stakar..", og 90 % er reklame. Jeg liker reklame,grei måte å oppdatere seg på, men ikke BARE reklame.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Jeg kunne godt tenke meg noen engelske, men har ikke funnet noen andre en blad som heter noe som "housewives" e.l... høres så gammeldags ut og passer ikke for meg
Sophie juli 2005 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2006 Ja, får holde utkikk. Skal legge inn beskjed her om jeg finner noe :-) Takk for hyggelige svar & God Jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå