Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har vært på ul i dag. Fosteret er bare 37 mm så ulen sier at jeg er 10+2. Etter mine beregninger er jeg 10+6 dager. Jeg har fått termin 12. juli. Når jeg logger meg på her inne med 12. juli som termin får jeg velkomsthilsen som om jeg er i uke 11. Forvirret!! Noen som kan forklare, kanskje noen med samme termindato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeenie Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 når du er 10+6 er du 10 fullgåtte uker og dermed i din 11 uke... jeg er 9+2 i dag og er da i min 10 uke... og det at du etter mens er 10+6 og UL er 10+2 er ganske bra synes jeg... jeg var på UL når jeg var 8+3 og ble satt tilbake en hel uke.. så jeg måtte gå opp igjen fra 7+3 til 8+3, men embryoet vokser litt i rykk og napp, så dette kan jo gå seg til igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Takk. Nå ble jeg litt klokere... og roligere. Man blir fort litt engstelig av å lese innlegg her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeenie Skrevet 19. desember 2006 #4 Del Skrevet 19. desember 2006 ja, jeg vet det, men jeg prøver så godt jeg kan å sile innleggene jeg leser her inne. og tar det meste med en klype salt... er jo noe av det som blir skrevet her som jeg føler er på grensen til hysterisk.. men jeg bare lar være å lese og svare på slike innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelioggla Skrevet 19. desember 2006 #5 Del Skrevet 19. desember 2006 Dette stemmer ikke helt med meg. vanskelig dether. På terminkalkulatoren står det at jeg er 9+2. På velkomshilsnenen står det at jeg er i uke 9. Burde det ikke stått da uke 10 slik dere regner her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zzzzz-frøken Skrevet 19. desember 2006 #6 Del Skrevet 19. desember 2006 Jo egentlig tror jeg. Jeg er i uke 11 (+0) i dag og da jeg logget meg på stod det i velkomsthilsnen at jeg er i uke 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zzzzz-frøken Skrevet 19. desember 2006 #7 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har dessuten samme termin som hovedinnlegger (12. juli) så hun burde jo også fått opp ule 12 da hun logget seg på bim i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #8 Del Skrevet 19. desember 2006 Det stemmer, jeg faar opp uke 12 naar jeg logger meg paa. Og der staar det at fosteret skal vaere 7 cm. Mitt er halvparten, saa enten er jeg mye kortere og har termin mye senere, ellers saa er det noe som ikke stemmer her inne. Det er egentlig ikke saa noye, bare ble litt forvirret og foerst litt bekymret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå