Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere da??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er du sikker på at det er bekkenløsning du har???

50 % av de som får bekkenløsning, har egentlig en bekkenlåsning.

Jeg har selv dette nå, og får behandling hos kiropraktor.

Det som er forskjell på disse to, er at løsning kan du ikke gjøre noe med, men låsning kan kiropraktor gjøre noe med.

Jeg får behandling 1-2 ganger i uken, og det hjelper så godt.

Har du vondt foran, og når du går kan det være løsning.

Jeg har vondt rundt hoftepartier, og rett over rumpa. Vondt når jeg sitter, mne merker ikke noe når jeg går....

Det er kanskje verd å ta seg en tur til kiropraktor.

jeg kan anbefale klinikk for alle hvis du bor i oslo

lykke til

Annonse

Hei....

Jeg er 29 + 2 i dag (har termin 7 mars) - og har gått opp 1,5-2 kg. Bekymerer meg ikke, for jeg hadde i utgangspunktet "mye å gå på" .... Det virker som om kroppen fungere bedre på sett og vis under graviditeten...iallefall hva forbrenning angår - og det sier jeg ikke nei til. Magen vokser som bare det, og i følge legen som tok ultralyd på meg når jeg var på 3D - mente jeg kom til å få en liten kar på rundt 4 kg også denne gangen. Krabaten er full av liv, og jeg er nøye med å få i meg både vitaminer, jern og Omega 3.

Første gangen la jeg på meg 17 kg....så "alt" er normalt. Det viktigste er at man lever så sunt man kan på alle områder. Lykke til alle sammen !!

Syns ikke det var mye i det hele tatt! Av og til lurer jeg på om enkelte er litt stolte over ikke å legge på seg så mye, og at slike "spørsmål" er ment som skryt....

Vel...dersom du virkelig lurer på om dette var mye så svarer jeg "nei", er jo "normalt" å legge på seg rundt 15 kg - så da har du jo enda endel å gå på.

jeg er i uke 29+3 å har gått opp 18 stolte kg,men jeg har tvillinger,da.

men jeg synes ikke man skal skamme seg over hvor mye mn går opp,hvis man ikke sitter å propper i seg usunne matvarer og godterier dagen lang så har jo kroppen gått opp akuat det den selv trenger for å få disse små frem og ut! vær stol av den gravide kroppen,det raser nok av oss igjen!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...