Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner jeg lurer litt på hva som er normalt jeg er i uke 25.4 og har lagt på meg 6 kg allerede.. er d normalt.. mye.. ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 28 og har lagt på meg 7kg så langt. Vekta har økt jevnt og trutt så den vil nok fortsette oppover en del kg til.

Skrevet

8 kg i uke 29. Kommer nok til å få enda flere kg, men det er greit. Kroppen legger nok på seg det den trenger til oppgaven :-)

Skrevet

jeg er i uke 28 og har lagt på meg 6 kg. noen som har noen gode råd mot bekken løsning

Skrevet

Hei. Er i uke 27, lagt på meg 5kg..

Skrevet

Uke 27, lagt på meg 5 kg.

Skrevet

Er du sikker på at det er bekkenløsning du har???

50 % av de som får bekkenløsning, har egentlig en bekkenlåsning.

Jeg har selv dette nå, og får behandling hos kiropraktor.

Det som er forskjell på disse to, er at løsning kan du ikke gjøre noe med, men låsning kan kiropraktor gjøre noe med.

Jeg får behandling 1-2 ganger i uken, og det hjelper så godt.

Har du vondt foran, og når du går kan det være løsning.

Jeg har vondt rundt hoftepartier, og rett over rumpa. Vondt når jeg sitter, mne merker ikke noe når jeg går....

Det er kanskje verd å ta seg en tur til kiropraktor.

jeg kan anbefale klinikk for alle hvis du bor i oslo

lykke til

Skrevet

Er 28+0 i dag og tror jeg har gått opp nesten 10 kg snart...

Har mye vann i kroppen, men likevel. Blir garantert noen kg til de siste 12 ukene!

Skrevet

Jeg er 29+1 og har gått opp 12 kg.Også er det jul til uka, ja, ja, da blir det noen kg til her..

Skrevet

Er 29 + 2 idag og har gått opp ca 10 kg. Tror jeg begynner å få vann i kroppen:(

Skrevet

Er i uke 29 og har lagt på meg 14 kg.!

Håper jeg ikke legger på meg noe særlig mer.... begynner å merke det på ryggen...

Skrevet

Jeg har lagt på meg 15 kg allerede...hjelp...og det er fortsatt en stund igjen..)er 29+2

Skrevet

Hei....

Jeg er 29 + 2 i dag (har termin 7 mars) - og har gått opp 1,5-2 kg. Bekymerer meg ikke, for jeg hadde i utgangspunktet "mye å gå på" .... Det virker som om kroppen fungere bedre på sett og vis under graviditeten...iallefall hva forbrenning angår - og det sier jeg ikke nei til. Magen vokser som bare det, og i følge legen som tok ultralyd på meg når jeg var på 3D - mente jeg kom til å få en liten kar på rundt 4 kg også denne gangen. Krabaten er full av liv, og jeg er nøye med å få i meg både vitaminer, jern og Omega 3.

Første gangen la jeg på meg 17 kg....så "alt" er normalt. Det viktigste er at man lever så sunt man kan på alle områder. Lykke til alle sammen !!

Skrevet

Jeg er 29+6 og har gått opp 11 kg. Førnøyd med det! Er nesten kun magen som har gått opp og den begynner jo å bli relativt stor nå!!

Skrevet

Syns ikke det var mye i det hele tatt! Av og til lurer jeg på om enkelte er litt stolte over ikke å legge på seg så mye, og at slike "spørsmål" er ment som skryt....

Vel...dersom du virkelig lurer på om dette var mye så svarer jeg "nei", er jo "normalt" å legge på seg rundt 15 kg - så da har du jo enda endel å gå på.

Skrevet

Er i uke 29 nå, og har gått opp 4 kg. La på meg mye mer sist tror jeg, men jeg hadde vel kanskje litt mer å gå på denne gangen....

Skrevet

I uke 31 idag, lagt på meg 4-5 kg

Skrevet

jeg er i uke 29+3 å har gått opp 18 stolte kg,men jeg har tvillinger,da.

men jeg synes ikke man skal skamme seg over hvor mye mn går opp,hvis man ikke sitter å propper i seg usunne matvarer og godterier dagen lang så har jo kroppen gått opp akuat det den selv trenger for å få disse små frem og ut! vær stol av den gravide kroppen,det raser nok av oss igjen!

:-)

Skrevet

Veide meg i uke 28 sist, var gått opp skarve 1,7 kg.. Men jeg hadde egentlig nok fra før da.. Så babisen har nok tatt sitt, og jeg sitter igjen med litt mindre.. Enda.. Mamma gikk visstnok veldig opp på slutten..

:-S thihi

Skrevet

Er 29+3 og har gått opp ca 4 kg. Regner med det kommer mer nå etter hvert.

Skrevet

Er 30+4 og har lagt på meg 10 kilo. La på meg 23 kg ved siste svangerskap, så er ikke så bekymra, gitt..

Skrevet

Heisann jenter

Er 30+2 og har tilnå lagt på meg 17,5kg!

Hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...