Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe.. så arti.. må bare beklage at æ kanskje virka uintressert.. men stressa nå så j*** me de bilættan.. ville komme mæ inn først, så æ fikk sitte foran, og ha plass til fotan mine.. va ikke helt i form.. hadde heller ikke fådd tak i sånne støttestrømper. så vise det sæ at vi hadde fådd feil beskjed på sola flyplass.. dæm sa at vi, hunden og bagasjen ble sendt automatisk til neste fly.. vi skulle bare gå rett til gate.. men når vi skulle komme oss ombord i flyet på oslo, sa dæm at vi skulle sjækka inn på nytt.. siden vi hadde hund med.. så ho kunne ikke bare sjekke oss innn der, ved gaten.. aaarrgghh!! blei frustrert.. æ tænkte jo på hunden.. lille stakkars vovven.. som va for første gang på fly.. om ka som skjedde me han.. om vi fikk han me oss, om vi kåm tel å miste flyet.. eller ka.. *stress* og når vi endelig kom oss ombord, så fikk vi ikke en gang sitte i lag.. æ og mannen min... fantes ikke 2 stola i lag nån plass i flyet..

jaja. vi kåm oss nu me i allefall.. :o)

så.. bor du i oslo eller? katti har du termin? æ har den 7 februar. :o) katti reise du telbake? vi reise fra alta den 6 januar.

Hehe, ja, måtte jo bare spørre om det va du! Gud så irriiterende med feile beskjeder når man skal reise. Og hvertfall kjipt å måtte sitte alene! Men dere kom dere hjem da! Flere herfra som slet litt med det senere i uka nemlig.

Bor i Oslo ja, reiser nedover igjen på fredag. Hvis været vil... Har jo ikke akkurat vært det beste her for å si det sånn. Har termin 25 februar, under to måneder igjen nu!! :) Men alle jordmødrene sier, ja hvis du går til termin, så håpe nesten at den kommer bittelitt før, for i hodet ebgynner jeg bli innstilt på for tidlig fødsel. Kanskje ikke så lurt da, men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...