Tutta 2208.07 Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg er 6+2 og jobber som hjelpepleier på et sykehjem med bare senil demente eldre mennesker. Dette er en veldig tung jobb både fysisk og psykisk, kjenner jeg får smerter i ryggen etter bare noen få timer på jobb, dette har jeg ikke vært plaget med før! Hadde også en SA for 3 mnd siden og går nå å bekymrer meg veldig for at det skal gå galt igjen, og i tillegg til dette er jobben min psykisk belastende, så jeg føler at jeg ikke er sterk nok psykisk til å jobbe med demente mennesker akkurat nå! Noen andre som er blitt sykemeldt første trimester pga. tung jobb? Skal til legen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pellemor Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg kan desverre ikke gi noe svar, men håper legen din kan det. Skriv gjerne hva hun/han sa. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mildemia Skrevet 19. desember 2006 #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg vet meget godt hva du snakker om, har selv jobbet 14 år på sykehjem, selv om jeg nå har en annen jobb for en stund. Du får nok sykmelding uten problemer, det er også en jobb med mye løfting (noe man bør unngå i starten) Men vis du trenger det sosiale nettverket runt deg går det også an og prøve aktivsykmelding da jobber du når du ønsker selv. Og ikke minst, du føler deg til nytte. Lykke til,og ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå