Gå til innhold

JIPPI!!!

Pirkeanonym

Anbefalte innlegg

Nå er det endelig ferie, og idag fikk jeg beskjed av skolen at jeg kan gå ut i praksis sammen med resten av klassen i vår, istedenfor å måtte vente til høsten. Har slitt lenge med å få dette til:o) JIPPI! Har termin i slutten av April.

Så nå lurer jeg på om jeg skal ta eksamen som kommer i begynnelsen av Juni, har 2 eksamner. 1 hjemmeeksamen på 1 uke, og en skoleeksamen. Hva hadde dere gjort? Jeg får utsatt eksamen til August om jeg søker utsettelse. Da vil jeg jo ha hele sommeren til å lese, og være litt mer vandt med å være mor;o)

Fortsetter under...

Jeg har og termin i april og det er uka etter avsluttet praksis, har bestemt meg for at jeg må prøve å få fullført det ihvertfall;) Skal ta examen og fordypning i mai som planlagt også. Rekner med det ikke blir beste karakter, men så lenge jeg består er jeg fornøyd. Gleder meg noe innmari til sommeren da:) Ferdig med skolen og masse tid til å være mamma!!:)

Angående utsettelse så er jo det et alternativ, men for meg som bare er interessert i å bestå er det like så greit å få det unnagjort så fort som mulig. Da kan du jo også ha HELT fri i sommer:)

Lykke til uansett!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...