snart 4 barns mamma75 Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 er det når jeg er 12+1 eller når jeg går over i uke 13 ,husker ikke dette her med trimestrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zzzzz-frøken Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Når du har tilbakelagt de første 12 ukene av svangersakpet, med andre ord når du er 12+1. Men vet ikke hvor strengt det er (burde ikke være det siden termin og slikt er nokså usikkert i så tidlig i svangerskapet). Vi er forretsen omtrent like langt, er 11 uker ¨på vei i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart 4 barns mamma75 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. desember 2006 ok takker da skal jeg over i andre trimester jeg da er jo 12+3nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zzzzz-frøken Skrevet 19. desember 2006 #4 Del Skrevet 19. desember 2006 Ikke så veldig viktig egentlig, men dersom du har termin 9. juli er du 11 + 3 i dag - jeg har termin tre dager etter deg og er 11 i dag men det gjør sikkert ikke noe om du rusler inn på 2. tri altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå