Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Det er så mange som sier de lekker melk. Er det hvit melk eller er det slik gjennomsiktig blank veske? Hos meg kommer det ut noen dråper hvis jeg klemmer på puppene, men ikke mere. Og det er nesten helt blank veske. Hvordan ser melka ut hos dere andre?
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 det er sånn gjennomsiktig blank.. kommer bare i dråper hos meg også.. det er vanlig...
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Det er forresten ikke melk det som kommer ut av brystene før fødsel, er bare en væske som kommer hos noen når brystene skal gjøre seg klar til å produsere melk.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Til meg er det også blankt. Lekker ikke til vanlig, men når jeg ligger på siden om natten, kan det komme litt på lakenet...tror det er frodi jeg ligger med hånda oppå puppen/-e i søvne, slik at det presser på.
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Både blankt, gjennomsiktig hvitt og "fetaktig" gult. Heeele tiden...sukk. Mø, sier jeg bare!
findus Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Samme som deg, Moomin. Men nå har det faktisk roa seg litt! Trenger ikke gå med ammeinnlegg hver dag lenger engang:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå