Gå til innhold

uff................der kom tr..... er jeg egoistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå begynte jeg å spotte, så kjenner kroppen så godt at jeg vet at tr er her i morgen.

MEN. nå trenger jeg deres formeninger.... Jeg burde gå ned i vekt til mars. jeg skal ned ca 10 kilo, ELLER blitt gravid.... eneste måten å oppnå dette, er å gå på reductil.....(ja det er det eneste som funker. har noe trøbbel med forbrenningen) Jeg vet det står i bruksanvisningen til reductil, at "må ikke brukes under graviditet, eller hvis du prøver å bli gravid" men jeg vil så gjerne bli gravid.... Grunnen til at dette står, er fordi de ikke har forsket nok på medikamentet. Jeg har så lyst til å gjøre begge deler, men hvis jeg blir gravid, slutte på reductil øyeblikkelig, og teste på ikm dagen og før..... det burde da ikke være så farlig tenker jeg.-.... så utrolig stort dilemma..... jeg vil ha barn, om MÅ ned i vekt på en og samme tid. enten eller..... men jeg vil ikke legge prøvingen på hylla.... heller ikke pga jeg er i min 12 pp nå, så jeg er på randen til å kunne få hjelp og utredning, og da blir jeg sikkert stilt helt i bakerste kø, hvis jeg gir meg nå.

masse blandede følelser... håper dere ikke blir sure for dette fjaset mitt, og kan gi meg deres meninger UTEN å slakte meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker godt at kollegaen min sa til meg at jeg ikke burde bruke dem hvis jeg prøvde å bli gravid. Når jeg spurte hvorfor svarte hu: Fordi de ikke har forsket nok på det, å det er en risk å ta! Hvem vet kanskje er det derfor jeg har hatt 2 SA! ( hu gikk ned 20-30) på dem.

Jeg gikk på de en stund, så ble jeg gravid rett etter på, å fikk en MA og en MA til! Å jeg kan ikke noe for det, men tankene mine flyr mange ganger tilbake på den JÆVLA reductil pilla!

Skrevet

sluttet du på dem med en gang??? jeg vet ikke..... jeg vil så gjerne.... uff..... vet at risken er stor men...... :-( jeg er sikkert veldig ego!

Skrevet

hva med et matkurs gjennom easy life, jeg gikk på det et halvt år. det er er det snakk om sammensettninger av mat og trening. jeg gikk ned 13 kg. anbelaler sterk. og det finnes da hjelp der å få ang forbrenningen din.

Skrevet

Synes du skal melde deg på et kurs eller evt. Vektklubben på vg, vet om en god del folk som skryter det opplegget opp i skyene! Det er jo verdt å prøve det, dessuten treffer du garantert på folk som er i samme situasjon som deg på forumet der inn!

Skrevet

Ja gjorde vel det, brukte de bare en mnd. Har jo aldri noe garanti uansett. Å det er lett å tenke at det er de, men er jo usikker t det da!

Skrevet

har vært med på vektklubben på vg. fungerte ikke for meg. utrolig dårlig oppfølging, og føler folka er så sammensveiset der inne, at det er vanskelig for nykommere. Jeg likte meg ikke der.

kan du fortelle litt mer om opplegget til easylife?

Skrevet

Huff lille venn, jeg har tenkt så mye på deg de siste dagene og håpet og trodd. Veldig leit å høre at det ikke gikk denne gangen.

Jeg gikk på reductil når jeg ble gravid, eller egget fester seg vel ikke før en tid etter,men om mannregner ut ira at jeg er 8 uker på vei så gikk jeg nok på de 1 uke tror jeg. Men jeg ville annbefalt deg å heller ta en pause i prøvinga nå, og sase på vektnedgangen før dere prøver igjen, skjønner at det er vannskelig,men det kan også hjelpe kroppen din til å bli motakelig igjen, at dere ikke fokuserer på det med å bli gavide... Håper det ordner seg for deg ihvertfall snuppa:)

Skrevet

jeg meldte meg inn gjennom treningsstudiet. mannen min og jeg tok det samtidig. det varte i 6 mnd. først skulle vi gå på pulver 2 uker(må ikke) men vi valgte det. det spørs hvor mange kg du skal ned, siden jeg ville ned 10 kg så var 2 uker maks. det gikk helt greit egentlig å gå på det. vi hadde gjevnlige møter sammen med veileder og vi fikk undervisning på hvordan man skulle sette sammen maten skik at blodsukkeret ikke går fort opp og fort ned igjen. det er slik man legger på seg. man blir fort stulten igjen og spiser noe mer usunt og da baller det på seg. gikk igjennom GI tabeller og slikt. for meg funker det ikke å veie mat osv, men vi fikk en tallerken modell, den funker for meg. halvparten med grønnsaker, kvart med kjøtt ol og kvart med pasta ol.

skjekk easylife på nettet, søke etter det., min mann gikk ned 19 kg. veldig innholdsrik. men anbefaler da å ikke bli gravid, da må man samråde med lege hvis så

Skrevet

Er reductil noe mån må få på resept eller?

Isåfall kan vel legen si noe om dette..

Er det slik at du pga. helsemessige grunner du vil ned i vekt, eller eller du bare ikke førnøyd med hvordan du ser ut??

Lykke til, håper du finner en løsning som kan kombinere de to=)

Skrevet

jeg er enig med hu som sa at du kanskje burde ta en pause i prøvinga og slanke deg. (Jeg vet jo ingenting om du trenger det eller noe da) men jeg vet en venninne av meg fikk beskjed om det før de ville utrede henne noe mer, så kom det av seg selv når hun tok av...

vet jo d ikke er lett, er selv på veg inn i min 13 pp, fikk mensen i dag... tror også jeg skal slanke meg etter jul...

masse lykke til, håper det blir en baby snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...