Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 småen spiser mer og mer fast føde,og vil/har ikke behov for så mye mm som tidligere... Han pleier alltid å ville ha en liten melkeskvett ettter et grøtmåltid,men i dag så ville han ikke det...snufs..hehe:) jeg synes det er noe helt spesielt med ammingen... det båndet som blir knyttet mellom mor og barn er fantastisk... så jeg synes det er vemodig at ammingen snart går mot slutten... er det flere som føler det på samme måte eller?
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Småen på 2,5 år sluttet med mm helt da han var ca 8 mnd,og jeg syns det var litt trist.Det er jo en ordentlig kosestund,men da hadde han ikke tid lenger,og ville bare ha annen mat så han kunne titte rundt seg samtidig som han spiste ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 8 mnd bare?huffameg...småen her er 5 mnd han... hadde liksom planlagt å amme til han er 10-12 mnd da.... ikke fullamme,men ha den kosestunden liksom.... menmen..sånn er livet... skulle vel allerhelst ønsket at han forble liten for alltid jeg da...hehe;) Er vel bare meg som er overfølsom... H.I
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Vesla jeg har nå tar igjen for det da,hun er 7 mnd og nekter å spise annet enn mm.Har prøvd det meste av mat i to mnd,men det kommer i retur.Hun orker ikke lukke igjen munnen engang! Så henne blir det vel verre å få til å slutte;-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 hehe.... det skal ikke være lett... når småen her var mindre så gikk jeg å bekymret meg for når og hvordan jeg skulle klare å venne han av puppen...men nå blir vel bare slik at jeg ammer han til han ikke gidder mer;) hehe... det er så mangt man bekymrer seg for... =) H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå