Gå til innhold

Hvordan skal jeg ordne dette?

Anbefalte innlegg

Jeg er 31 uker på vei med mitt andre barn. Har nå fått bekkenløsning. Det blir værre for hver dag. Klarer snart ikke å gå, eller bøye meg. Det største problemet er at jeg har en datter på 4 år jeg må ta meg av, i tillegg til julevask og andre forberedelser. Mannen min kan jeg ikke regne med. Han er skadet selv og går på krykker. Har heller ingen familie, eller venner jeg har lyst å spørre om hjelp akkurat nå.

Begynner å bli litt bekymret for hvordan vi skal klare oss frem til babyen kommer.

Er det noen som vet om det finnes noe sted jeg kan henvende meg for å få hjelp til husarbeid pluss div.?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7507123-hvordan-skal-jeg-ordne-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ville sjekket med lege/trygde/sosialen. ellers så er det feks mange som tar slike små oppdrag rundt om. feks her hvor jeg bor er det flere utenlanske damer som gjerne tar slike oppdrag og ikke tar så mye betalt for det heller.

tror vi må vurdere noe sånt selv også er helt krise her når det gjelder rengjøring! sambo gjør så godt han kan men er ikke enkelt for ham da jeg er helt avhengig av krykker og får ikke gjort noen ting nesten..er ikke enkelt å få gjort noe når man skal bruke de krykkene samtidig! Vi har også en liten hund som trenger oppfølging og jeg får jo ikke gått tur med han stakkars..stakkar sambo jobber rævva av seg på jobben å så må han ta seg av alt her i huset pluss meg og hunden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...