Gå til innhold

någon i uke 4???

Lindagirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg er også i uke 4. Merker foreløpig ikke så mye, er litt "uggen" i magen bare, ikke direkte kvalm (håper jeg kan unngå for mye kvalme!)

Leit å høre at du mistet forrige gang, håper virkelig det går bra denne gangen! Selv føler jeg at det på en måte er litt for tidlig å glede seg for mye enda, samtidig som jeg ikke kan la være å undersøke hva som kommer til å skje videre, hvordan fosteret utvikler seg osv. Det er en spennende tid vi har fremfor oss!

Lykke til :o)

Hei!

Jeg er 4+6 i dag, og ja dette er en spennende tid! Føler nesten ikke at det er sant bortsett fra de positive gravitestene mine... Kjenner veldig lite, bortsett fra trykk i nedre del av magen, litt anderledes i forhold til mensensmerter. Merker jeg er nesten litt spent hver gang jeg er på do, fordi jeg nesten forventer å se blod... jaja.. vi får håpe dette går bra! Dette er første gangen for min del jeg er gravid.

Jeg er 4+4 i dag, og begynner så smått å merke symptomer. Utrolig trøtt for tiden, og er litt småkvalm om morgenen. Jeg var også gravid tidligere i høst, men mistet dessverre i uke 8, så jeg er nervøs nå. Omfavnet ihvertfall alle symptomer hjertelig, for det tyder på at alt går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...