Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Hva synes dere om Leni?? Hva med Leni kontra Lone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg synes ikke Leni er fint i det hele tatt. Hvorfor ikke Lene? Lone er greit nok, iallfall mye finere enn Leni! Tenker litt masse på Lenin når jeg hører noen hete Leni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Bikkja mi het Leni, og det skrev jeg inne her. Og plutselig skal SÅÅÅ mange kalle ungen sin det... hahaha, HERMEGÅSER... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 19. desember 2006 #4 Del Skrevet 19. desember 2006 jeg tenbker leni tørkerull og leni riefenstahl. Kusina mi heter Lone, så det syns jeg er et koselig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 19. desember 2006 #5 Del Skrevet 19. desember 2006 Lone.... definitivt finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #6 Del Skrevet 19. desember 2006 Leni, Lene, Line, Lena eller Lina. Alt annet enn Lone. Tenker bare på Magdelone i Den stundesløse. Huff, huff, huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #7 Del Skrevet 19. desember 2006 Leni er ugly... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #8 Del Skrevet 19. desember 2006 Bikkja di, den driter vel jeg i.. har ei venninne som heter Leni Mali.. Var vel mer i forbindelse med henne jeg kom frem til Leni!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. desember 2006 #9 Del Skrevet 19. desember 2006 Lena eller Lina er mye finere. Liker ingen av dine forslag, Lone er vel hakket bedre enn Leni da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 19. desember 2006 #10 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg synest Lone er pent, desverre har jeg en venninne med det som etternavn, så da blir det litt teit å ta det. Leni er ok, men jeg foretrekker som sagt Lone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 20. desember 2006 #11 Del Skrevet 20. desember 2006 liker nok Lone best!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Da HarViTreUnger Skrevet 20. desember 2006 #12 Del Skrevet 20. desember 2006 Leni er fint samt den greske versjonen Eleni )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 20. desember 2006 #13 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva med Lene? Leni er litt dillete og Lone minner om melon.......bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå