Gå til innhold

Flink gynekolog i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei mamman til Sprett!

Vi har vært på første time i utredning hos dr. Merete Blakstad. Hun var veldig hyggelig og virket erfaren og trygg.

Det var fastlegen min som anbefalte henne ut fra en lang liste av gynekologer i Oslo. Lykke til!

Hei Jeg var faktisk også hos Blakstad denne uken. Jeg syntes hun var veldig stresset og hadde liten tid til samtale. Var inne i 5 min og det eneste hun gjorde var å ta ultralyd Virket ikke som hun hadde særlig forståelse for at jeg ønsket hjelp. Hadde MA for 7 mnd siden og SA for 2 mnd siden. Skal til kontroll om 4 uker, håper jeg får bedre inntrykk da og at hun bare hadde en dårlig dag :)

Dr Mortensen, ved Smestadgynekologene, er en fantastisk lege. Rolig, behagelig, kunnskapsrik - og så leser han journaler og testsvar før du kommer til han, så han kaster ikke bort unødvendig tid på ting som er gjort tidliger. Han har ultralyd på kontoret også.

Smestadgynekologene holder til ved siden av t-banen på Smestad, så det er lett å komme dit.

www.smestadgynekologene.no

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har også vært hos smestad gynekologene, og de er flinke, jeg gikk privat, og det var dyrt, men jeg fikk hvertfall svar på alle mine spørsmål og mer, de tar seg god tid! Hun jeg var hos het dr. Berg. Om du har henvisning fra din fastlege, blir det ikke så dyrt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...