Gå til innhold

Noen slankere her som bruker nutrilett?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor mye har dere gått ned på hvor lang tid? Jeg starta igjen nå for 5 min siden. Jeg fikk beskjed av legen min at jeg skulle ta bytte ut alle måltider med den frem til jeg hadde gått ned 20-30 kilo som er min drøm, når jeg hadde gått ned de skulle jeg bytte ut 3 av nutrliettene med 2 måltider med knekkebrød og en middag. Sånn skulle jeg holde på i 1 år etter at jeg hadde gått ned det jeg ville for da holdt vekta seg sa han.

 

 

Er det noen som vil slanke seg sammen med meg sånn at vi kan gi hverandre hjeøp via nette? Hvis det er noen som kunne ha tenkt seg det så er min man: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det verste jeg har hørt, sa legen virkelig det?. Trodde ikke de anbefalte sånne dietter. Men min erfaring med pulver kurer er ikke bra, gikk på det en stund, og raste ned i vekt. Men da jeg begynte å spise normalt igjen gikk jeg sakte men sikkert opp alle kiloene:( Så mitt råd er, gå gjerne på pulver, men det er utrolig kjedeli. Den samme smaken hver eneste dag, og har du familie som skal lages mat til flere ganger på rad, det er utrolig tøft. Men effektivt er det, du går fort ned, men må vere utrolig forsiktig med hva du spiser etter endt kur. Jeg blir aldri å bruke pulver igjen, jeg spiser normal mat. Brød til frokost, lunsj og kvelds, vanlig middag, spiser akkurat det vi lager. Men velger grønnsaker fremfor makaroni stuing og slike ting. Også spiser jeg litt frukt innimellom hvist jeg får lyst på noe søtt. Jeg går også på reductil, og det hjelper jo veldig på både mat og søthunger. Har gådt ned 10kg på 2mnd, og er fornøyd med det. Bedre å ta det over lang tid, da kommer det ikke like fort på igjen om man skulle ha seg en sprekk her og der, for det blir det. Er veldig glad i god mat og snop :-s

Men lykke til skal du ha:)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nutrilett bar som en erstatter for et måltid ganske ofte. For jeg bruker grete roede som veileder... går ikke på kurs, men får pushing av familie og søstra mi ble med på opplegget. Jeg følger GR dietten via internett og har en bok som er 2 år gammel... jeg har gått ned 10 kilo siden september... Jeg spiser all mat, men holder meg til

ca 1500 kalorier per dag. Jeg spiser lite og ofte, mye grønnsaker itl alle måltider og spiser 3 frukter per dag. Jeg har kuttet ut brød, da jeg fant ut at jeg går fortere ned i vekt med å bruke knekkebrød... Og jeg kjøper mye magerost... har det under alt av kjøttpålegg:-)) og masse paprika og slangeagurk på gulost... Men jeg har også en nutilettbar i veska, for jeg har ikke alltid tid itl å spise. Og da er det perfekt med en erstatter, samt den nutribaen med brownie er super duper god:-))) Jeg skeier ut i helgene, og spiser både sjokolade og potetull, eller popcorn. Drikker også sjelden brus i ukene, myye vann og jeg elsker jo fun light:-)) Masse lykke til... Du kan sende meg en mail.. Min msn funker ikke, har forsøkt å legge til flere i det siste, men det er en feil et sted... [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...