Gå til innhold

Ikke tegn til foster på UL i dag....snufs! (uke 5+5)

Steinbukk77

Anbefalte innlegg

Hvor stor er sjansen for at dette går bra?

Nå skriker jeg høyt og gråter masse.

I dag er jeg 5+5 eller 5+6 og skulle til UL for å se på levedyktig foster slik at jeg skulle få medisin..... men gyn kunne ikke se noe fosteranlegg.... hyyyyyyyyyyyyyyyyllllllllllllll.

Det må da for svarte snart være min tur...

Det er tatt prøver av hcg i dag og det skal taes nye på torsdag. Jeg krysser fingrene, men håpet er lite. Vet om mange som til og med ser hjerteslag så tidlig.

Så det kan hende jeg kommer inn hit igjen.

Fortsetter under...

Trist å lese, men ikke gi opp!

Jeg hadde en ma i sommer, ante fred og ingen fare. Like før UL fikk jeg den værste følelsen om at det kanskje ikke var noe der... jeg var 10+3 da vi fant ut at fostersekken var tom...

I dag skulle jeg vært 9+3. Dette er prøverør, så jeg er sikker på datoen. For 3 uker siden var jeg på første UL. Det var ikke tegn til noe som helst... Vi fryktet en ny ma... Jeg fikk ny tid en uke senere. Nå kunne vi se plommesekken, noe som er normalt i uke 6, og det lignet uke 5+3, selv om jeg faktisk var 8+3! Nå smilte legen og sa at vi jo måtte gi det en sjanse, og ny tid i dag. I dag kunne vi se et foster! Det ligner 6+3 og er 5,6mm stort! Vi så ikke hjertet slå, så vi skal tilbake den 29.

Jeg er altså satt 3 uker tilbake, hvis det blir til noe, og vi krysser fingrene!

Skriver dette for å fortelle at det kan ta litt tid i starten.

Krysser fingrene for deg og :o)

Du må ikke gi opp!:)

Har vært der selv 2 ganger, alt føles så utrolig urettferdig. Tror jeg kanskje er blitt gravid på nytt igjen( skulle hatt TR i går), men er kanskje for mye å håpe på:\\\

Mine HCG prøver var fine med de to tidligere SA og alt lå veldig til rette, det var når jeg var nesten 12 uker på vei at det plutselig hadde sluttet å gå blod inn til embryoet. :( Var veldig sjokk side alt hadde sett så bra ut.

Men du må som snooopi sier ta tiden til hjelp, og tenk POSITIVT:) det er kjempeviktig.

Jeg håper iallefall for min del at alle gode ting er tre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...