Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 ... virker det som. Han har ikke lyst til å sitte på fanget, ikke lyst til å se på meg. Han vil bare ligge på gulvet og leke. Ikke interessert om jeg kommer ned på gulvet for å leke med ham heller. Om TV'står på og han kommer pa fanget vil han bare se på TV, og selv om den er av vil han ikke se på meg. Han har ikke tid. Han har nettopp begynt å åle seg, men har kunne bevege seg rundt ved å rulle i noen mnd, han er 9 mnd nå. Ikke interessert i å øve på ord eller noe. Jeg føler at han ikke liker meg, at han ikke vil at jeg skal ta i ham engang han smiler når han ser på meg innimellom lekingen men det er stort sett det. Men når pappaen kommer hjem da skal han leke med pappaen, og sitte på fanget hans hva gjør jeg galt?
AnonymeAnine Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Selvsagt er han glad i deg. En baby på den alderen er veldig undersøkende og nysgjerrig så såklart har han ikke tid til å kose med mamma! På ettermiddagen når pappa kommer hjem er han sliten og trøtt og synes det er greit å slappe av og leke med noen andre! Du gjør ingenting galt. Jeg vet ikke om noen babyer på den alderen som vil "kose".
AnonymeAnine Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 å leke med noen andre enn seg selv, mente jeg. Ikke noen andre enn mamma:-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Ja, det tærer på når de små blir travelt opptatt av alt annet enn mamma!!!
BettyBoob Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 gutten min er 9 mnd, og har lært seg å krabbe, og da har man ikke så mye tid til mamma! slapp av, om kort tid får du nok ikke ristet ham av deg, de blir jo ofte fryktelig mammadalte rundt 1 års alderen Syns bare det er deilig at han kan underholde seg selv jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå