Gå til innhold

hvor gode er egntlig de dyre vognene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg ble gravid for 2 år siden og hadde veldig lyst på en fin barnevogn, men vi hadde ikke råd. Så vi kjøpte en sånn lyse brun /hvit knorr kombi vogn på dengangen barneverden. Jeg skammet meg veldig over denne vognen den var jo så fæll tnkte jeg...

Helt til jeg begynnte å lese her og er da klar over hvor bra dene vognen egentlig var. Den har vendbart styre stor lang bag, stor avtagbar kurv under. Full liggestilling i sittedelen, regulerbart håndtak og stooor lomme bak. Og ja for ikke å glemme betalte jeg 1000 kroner for denne vognen inklusive fotpose!!!

Når jeg leste om diverse dyre barnevogner ble jeg jo skjokert over hvor lite disse spesielt da emaljunga som at på til er veldig lik utsende messig også teutonia. Så er jeg her helt på bærtur eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel...jeg kjøpte Simo kombi vogn da jeg skulle ha eldstemann for snart 9 år sida...den vogna brukte jeg også til vesla første 6 mnd til jeg fikk lyst på en ny trehjuling. Simo vogna var dyr..men for en kvalitet!!! Nå stor den hjemme hos foreldra mine..så de har en vogn der når de skal passe vesla..eller når vi er der på besøk.. Den holder seg godt.

Tror man får det man betaler for...men hvis man ikke er avhengig av at den varer..holder til flere unger osv så er det ikke så nøye med :-)

Tre hjulingen jeg kjøpte nå var også en Simo....800ERA, som koster 4500 kr fullpris..men jeg kjølpte den på tilbud til 3000...er kjempe fornøyd.. Synd Simo ikke har søskenvogner...hadde nok blitt det hvis jeg hadde alternativet.. Men skal ha en Teutonia Team s4 nå snart..ikke av de billigste..men synes ikke 6000kr er så dyrt for en søskenvogn.

Se på understellosv.. Nå vet jeg ikke om alle merker svarer til prisen..men akkurat med Simo vet jeg at jeg har vært strålende fornøyd med kvaliteten i hvertfall.

Teutonia blir for min del å teste ut...mulig jeg blir fornøyd..men like mulig jeg blir skuffet..tida vil vise..

• 2 uker senere...
Skrevet

Lilleannabel

Vi har akkurat samme vogna vi:)

Jeg har vært knallfornøyd med den fra dag 1 jeg. Den hadde det jeg var på jakt etter. Billig, lett masse oppbevaring og fin å se på. Jeg ville nemlig ikke ha en vogn alle andre hadde. Vurderer nå og kjøpe en annen Knorr vogn når nr 2 kommer til sommeren. Har sett en fin en på nettsiden til Knorr.

Skrevet

Hehe 1000 kr, Mamma betalte akkurat 1000 kr for vognen hun kjøpte til broren min for snart 31 år siden. Kvitteringen ligger i babyalbumet hans.

Skrevet

Denne Knorr vogna var så billig fordi det var en utått fargemodell.

Skrevet

Emmaljunga er ofte dyrere enn Simo,men vi fikk beskjed om at Simoen hadde mye bedre kvalitet og holdt bedre. Vi skal ha Simo når den lille blir født i august:) Den er vind og vanntett. Mer enn Emmaljunga som ikke er like tett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...