Heira☆ Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 I morra skal jeg med lillegutt på hans 6 ukers-kontroll. Det er min fastlege som også er barenelgen på helsestasjonen. Så derfor lurer jeg på om det virkelig er nødvendig for meg å bestille legetime hos han i tillegg? Jeg har hørt at g.u. er frivillig, og jeg har ingen plager "der nede", så jeg kan ikke skjønne at jeg trenger det da. Og er det noe jeg lurer på, så kan jeg jo bare spørre han i morra. Føler lissom at det blir litt smør på flesk. Og for å være helt ærlig, så er jeg ikke så veldig glad i å gå til lege i det heletatt, så kan jeg slippe så gjør jeg jo det...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Det er jo greit å bli sjekka å se at alt er som det skal. At ting har grodd rett og livmora ser ok ut.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Jeg syns du bør dra. I vår bydel er det obligatorisk å ta denne kontrollen. Det er jo ikke bare gu du skal ha, men du får jo også snakket om prevensjon, satt inn spiral om du vil. Og så er det jo greit å sjekke at alt er greit "der nede" og at livmor og alt har det bra. Om det er jo gratis, så ingen grunn til å ikke få det med seg. Du kan jo evt bytte lege da, ingen som tvinger deg til å ha den du har nå!
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Du MÅ ikke, men jeg tror jeg ville sjekket for å se om alt er bra der nede!!!
Heira☆ Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2006 Ja, jeg får vel ringe og få meg en time kanskje. Det er ikke noe i veien med legen jeg har, han er helt ok han. Får vel bare få det overstått ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå