Gå til innhold

Hilsen fra popkind på sykehuset.

Anbefalte innlegg

Hei, jenter - jeg går/ligger her ennå uten noe baby. Fy fader, dette unner jeg ikke min væste fiende engang!! Tok den femte modningtabletten kl 0900. Da fikk legen såvidtt pressa inn to fingre.. så ikke mye har skjedd. Men jeg går med konstant vondt uten at det hjelper!!

På morgenkrontrollen ble jeg strippet (IKKE GODT), også forsøkte de å ta vannet, men de klarte det IKKE!!!

Skal ha ny sjekk nå kl. ett, og da prøver de å ta vannet igjen! Ellers veit jeg ikke hva som skjer fremover. Jeg er såååå sliten at jeg ikke kan forstå hvordan jeg skal klarer å gå i fødsel..... Men jeg finner vel krefter et eller annet sted. Prøver å komme innom hvis det lars seg gjøre senere?? Håper jeg har så vondt at jeg ikke kan.. hehe.

Stor klem ;))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7506224-hilsen-fra-popkind-p%C3%A5-sykehuset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh neeeei!

Det var jo ikke noe koselig å høre! Jeg som var så sikker på at du var nybakt mamma for mange timer siden!

Jenta di er en liten staing hun ;)

Håper det blir fart i sakene nå, og at du får masse energi når det skjer noe!!

LYKKE TIL:)

*KLEM*

Huff da, det var jo ikke sånn det skulle bli... Skulle gå som en lek dette jo.... Tenker mye på deg, og håper virkelig hun får fart på rumpa si og kommer seg ut snart, så skal jeg sende over noen ekstra krefter til deg ;)

Fortsatt lykke lykke til :)

Annonse

Uff, stakkars deg! Det der hørtes bare kjipt ut!!

Håper det kommer noen med et magisk"touch" nå da, sånn at det blir fart på jenta di!!!

Håper du slipper å slite så mye mer nå!

Lykke til i bøtter og spann!!

klem

Uff stakars deg!! Trodde du var ferdig for lengst.......

5 modningspille... vil det si at du absolutt ikke er moden? Og hvorfor klarer de ikke ta vannet????

Du må slutte å knipe Popkind!!! :-)

Ønsker deg i alle fall masse masse lykke til!! Håper vannet har gått nå!

KLEM

Annonse

uff og uff Popkind!!! Vet kordan du har det, og tru mæ det føles som du ikkje klare mer, men kreftern kommer!!!!Masse lykke tell...Og her e masse fødestøv! ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************så nu kommer ho!!!

Stor klem på dæ!

Som å lese om meg selv!!! Stakkars deg!!! Jeg tryglet om keisersnitt til slutt. Etter 4 modningstabletter og INGEN tegn til modning fikk jeg det innvilget.

Masse, masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...