Gå til innhold

Ikke tegn til foster på UL i dag....snufs! (uke 5+5)

Steinbukk77

Anbefalte innlegg

Nå skriker jeg høyt og gråter masse.

I dag er jeg 5+5 eller 5+6 og skulle til UL for å se på levedyktig foster slik at jeg skulle få medisin..... men gyn kunne ikke se noe fosteranlegg.... hyyyyyyyyyyyyyyyyllllllllllllll.

Det må da for svarte snart være min tur...

Det er tatt prøver av hcg i dag og det skal taes nye på torsdag. Jeg krysser fingrene, men håpet er lite. Vet om mange som til og med ser hjerteslag så tidlig.

Er så lei meg nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff stakkars deg, veldig ekkelt men alt håp er vel ikke ut??? Er det ikke veldig tidlig ennå, kanskje det er vanlig å ikke kunne se noe når man er i 6. uke. Hva sa legen da?

Menner bestemt å ha lest flere innlegg her inne hvor folk kommer tilbake fra svært tidlig ul og legen ikke har kunnet se noe som helst men så har det gått veldig bra likevel ved neste ul en uke senere.

Krysser fingrene for deg - ikke mist håpet ennå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig å ikke se noe så tidlig i svangerskapet så håpet er overhode ikke ute!

Kjenner fler som har opplevd det samme, men der alt allikevel var i skjønneste orden!

Hold ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..jeg opplevde det samme når jeg gikk med datteren min..legen så ikke tegn til fosteranlegg og sa at det mest sannsynlig var SA..jeg hadde en liten blødning,men på ultralyd 2 uker senere var det 2 hjerter som banket..den ene trakk seg igjen veldig tidlig..men fødte ei frisk jente jeg..så ikke mist håpet enda:) Lykke til!! Du kan også bare ha kommet kortere på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette hørtes ikke bra ut. Var selv på tidlig UL (var da 6+1) og de så ikke noe hjerteaktivitet. Men tok hcg prøver som var veldig bra og da jeg var 7+1 fikk jeg ny UL og de så hjertet. Krysser fingrene for at det bare er for tidlig hos deg til å se noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff skjønner du ble lei deg, men er det ikke veldig tidlig å se noe på ul enda???

Ikke se på dette som alt håp er ute, avvent det til torsdag du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...