Gå til innhold

Plutselig stor mage, symfyse mål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til kontroll i dag, Jeg er akkurat 22 uker og hadde et sf mål på 23. Altså ei rute over det grønne feltet... har tidligere ligget både under og litt over streken. Så jeg skulle til ny kontroll om 14 dager for og sjekke. Hva kan grunnen til stort mål være nå? hm.... Noe farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye fostervann, kanskje? Trenger ikke å være noe farlig...

Skrevet

ja har hørt noe om at det kan være stor unge og mye forstervann... men hva er det som kan være farlig da såfall, vist det ikke er det? Eller galt?

Skrevet

tror ikke du skal bekymre deg. jeg lå på 25, i samme uke!!

har vært på ultralyd bare for at jeg hadde følt meg så darlig....

da fant de ut at knøttet ikke var så knøtt, men faktisk 14,4% over normalen, men vi er jo lange begge to, så det var ikke unormalt. skal på ny tilvekstraport om 5 uker, er nå i 27 uke...

Skrevet

mine symfyse mål lå på 24 i uke 20, altså fire ruter over....

jeg fikk ekstra UL men alt så bra ut heldigvis..:) så jeg er vel bare stor da..

Skrevet

Hehe

Når jeg var i uke 18 så hadde jeg et SF mål som tilsvarte uke 25.

Jordmor trodde kanskje det var 2.

Men på UL fant vi ut at det er "bare" 1, men jeg er 10 dager lengre på vei enn ventet.

Så jeg lå langt over SF skjemaet, men har vel kanskje en stor livmor eller noe sånt noe. Tenkte ikke på å spørre når vi var på UL.

Jordmoren som tok UL så i alle fall ikke noe galt.

Skrevet

tror ikke du skal nekymre deg..noen blir bare større..jeg er 5 ruter over og er 18 uker..fin mage jeg=)

Skrevet

Ok, ble litt beroliga nå.... men er så rart for jeg har syns jeg har hatt så liten mage.. har sett på mange hjemmsider og slik der folk har lagt ut bilder av magen sin, og i forhold har min vært så liten at jeg lurte på om jeg var normal..hehe... (har bilde fra uke 16 på album) men nå har den over noen dager syns jeg blitt mye større, sånn plutselig:) Men så lenge alt er i orden gjør jo ikke det noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...